Urząd Gminy Chełmno


ul. Dworcowa 1
86-200 Chełmno


tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40


email: urzad@gmina-chelmno.pl


NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

OBWIESZCZENIE STAROSTY CHEŁMIŃSKIEGO o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn: „Rozbudowa drogi gminnej nr 060138C Dolne Wymiary – Podwiesk Etap II od km 0+935 do km 1+488”.

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

               Chełmno, dnia 02-07-2020r.

Starosta Chełmiński

    ul. Harcerska 1

  86-200 Chełmno


AABŚ.A.6740.2.1.2020.AB


OBWIESZCZENIE
STAROSTY CHEŁMIŃSKIEGO
 
o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
 

Na podstawie art. 11f, ust. 3 i 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 1474 z późniejszymi zmianami), oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020r. poz. 256 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) Starosta Chełmiński zawiadamia, że wydał na rzecz Wójta Gminy Chełmno decyzję nr 1/2020 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.:

 

„Rozbudowa drogi gminnej nr 060138C Dolne Wymiary – Podwiesk
Etap II od km 0+935 do km 1+488”.

 

Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej jest także decyzją zatwierdzającą projekty podziału nieruchomości na potrzeby inwestycji.

W/w decyzja zawiera m.in. oznaczenie nieruchomości według katastru nieruchomości, na których realizowana będzie inwestycja oraz nieruchomości, które z mocy prawa staną się własnością Gminy Chełmno. Odszkodowania za przejęte nieruchomości ustalone zostaną przez Starostę Chełmińskiego w odrębnych decyzjach.

Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanowi także podstawę do dokonania wpisów w księdze wieczystej i w katastrze nieruchomości.

Strony postępowania mogą zapoznać się z treścią wyżej wymienionej decyzji w Wydziale Administracji Architektoniczno – Budowlanej i Środowiska Starostwa Powiatowego w Chełmnie, przy ul. Harcerskiej 1 (pokój nr 16 lub 6), w godzinach pracy Urzędu (poniedziałki, środy, czwartki – w godz. 730do 1530, wtorki – w godz. 730do 1630, piątki - w godz. 730do 1430).

Od decyzji służy stronom prawo wniesienia odwołania do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego, za pośrednictwem Starosty Chełmińskiego w terminie czternastu dni od dnia doręczenia decyzji lub zawiadomienia o wydaniu decyzji. Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron postępowania w drodze obwieszczenia, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie. W niniejszym przypadku zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia 3 lipca 2020r.).

Zawiadomienie w drodze obwieszczenia zostaje podane do publicznej wiadomości: w urzędzie Gminy Chełmno, w Starostwie Powiatowym w Chełmnie, Biuletynie Informacji Publicznej w/w urzędów oraz w prasie lokalnej.






z up. Starosty

                                                                                            Arkadiusz Beska

                                                                                                 Naczelnik

                                                                                      Wydziału Administracji

                                                                 Architektoniczno – Budowlanej i Środowiska

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Ochrona Danych Osobowych.

Zamknij