W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

Udział w projekcie „Pracujemy u siebie!”, w którym możesz uzyskać nawet 35 tys. zł dotacji!

Chcesz osiągnąć sukces i masz pomysł na świetny biznes, ale brakuje Ci środków na jego rozpoczęcie? Zapraszamy do wzięcia udziału w projekcie „Pracujemy u siebie!”, w którym możesz uzyskać nawet 35 tys. zł dotacji!


Firma ARTP Capital S.A. pomoże Ci w pozyskaniu środków na otwarcie działalności gospodarczej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa 8 – Aktywni na rynku pracy, działanie 8.3 – Wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w regionie. Co musisz wiedzieć? Aby uzyskać dotacje, wystarczy Twój pomysł na biznes oraz przejście trzech etapów projektu. Z naszą pomocą będzie to prostsze, niż myślisz!


Etap I: rekrutacja


Aby wystartować w projekcie ,,Pracujemy u siebie" musisz być osobą bezrobotną lub bierną zawodowo, mieć ukończone 29 lat oraz być mieszkańcem woj. kujawsko-pomorskiego. Uczestnik rejestruje się do projektu za pomocą formularza rekrutacyjnego, który znajduje się na stronie www.pracujemyusiebie.pl. Może to zrobić elektronicznie, za pomocą poczty lub w biurze projektu. Po poddaniu formularza ocenie formalnej i merytorycznej oraz ocenie doradcy zawodowego, dochodzi do rozmowy rekrutacyjnej z kandydatem. Wynikiem zakończenia pierwszego etapu jest utworzenie listy 120 uczestników biorących udział w projekcie oraz listy rezerwowej.


Etap II: szkolenia


Każdy z zakwalifikowanych uczestników przejdzie etap szkoleń w wymiarze 88 godzin, który przygotuje go do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej oraz pomoże w napisaniu biznesplanu. Zwieńczeniem szkoleń będzie wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz napisanie biznesplanu. To właśnie na jego podstawie zostanie wyłonionych 100 osób, które otrzymają dofinansowanie. 


Etap III: dotacje


Każdy uczestnik, który przejdzie do trzeciego etapu otrzyma dofinansowanie w wysokości 23 394 zł. Dodatkowo oferujemy wsparcie pomostowe w wysokości 1000 zł przez okres 6 lub 12 miesięcy, indywidualne doradztwo i mentoring dla każdej z firm oraz specjalistyczne szkolenia.


Kilka słów o nas:


Firma ARTP Capital S.A. to fabryka startupów, która pomaga rozwijać innowacyjne pomysły i wspiera przedsiębiorczość. Nasza inicjatywa to nie tylko szansa na zdobycie środków na start, lecz także cennych porad ekspertów oraz umiejętności, które pomogą Ci w prowadzeniu działalności gospodarczej. Doświadczenie zdobyte w trakcie realizacji wcześniejszych projektów oraz profesjonalna kadra z pewnością przyczynią się do Twojego sukcesu.


To jest Twoja szansa! Założenie własnej firmy nigdy nie było prostsze! Pomożemy Ci na każdym etapie projektu i odpowiemy na nurtujące Cię pytania, tylko weź sprawy w swoje ręce. Czas rekrutacji już się zaczął, dlatego odwiedź naszą stronę, aby dowiedzieć się więcej.


www.pracujemyusiebie.pl 

tel. 515 537 918

Zapraszamy!!! 


Załączniki

Plakat-ARTP pdf, 1.27 MB

Powiadom znajomego