W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

Karta nr 75/2016

Szczegóły
1. Numer karty / rok 75/2016
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu inne
4. Nazwa dokumentu Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach
5. Zakres przedmiotowy dokumentu
- opis dokumentu
Przebudowa drogi gminnej Nowe Dobra-Klamry o długości 1,345 km oraz przebudowa drogi gminnej w Klamrach o długości 0,386 km
6. Obszar, którego dokument dotyczy Gmina Chełmno
7. Znak sprawy RBG.OŚ.6220.14.2016.KZ
8. Dokument wytworzył Krzysztof Wypij-Wójt Gminy Chełmno
9. Data dokumentu
10. Dokument zatwierdził Krzysztof Wypij-Wójt Gminy Chełmno
11. Data zatwierdzenia dokumentu
12. Miejsce przechowywania dokumentu (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej) Urząd Gminy Chełmno
ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik
do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie oraz ewentualny komentarz nie
nie dotyczy
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie
16. Data zamieszczenia w wykazie danych
o dokumencie
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

Powiadom znajomego