W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zorganizowanie i przeprowadzenie: I Kursów zawodowych: a) obsługa kasy fiskalnej z fakturowaniem, b) obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej, c) spawacz metodą TIG II Kursów prawa jazdy kategorii B III Doradztwa zawodowego, Treningu kompetencji i umiejętności społecznych IV Terapii rodzinnej, Szkoły rodzica, Talonów na samodzielny zakup usług społecznych w ramach PAL V Dwóch spotkań o charakterze integracyjno - edukacyjnym
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy GOPS.0717.ZP.232.2013
Zamawiający Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmnie
Tryb zamówienia nieograniczony
Wartość zamówienia pow. 14 tyś euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Działając na postawie art. 92 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmnie z siedzibą w Dolnych Wymiarach zawiadamia, że w postępowaniu przetargowym polegającym na zorganizowaniu i przeprowadzeniu: I. Kursów zawodowych: a) obsługa kasy fiskalnej z fakturowaniem, b) obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej, c) spawacz metodą TIG, II. Kursów prawa jazdy kategorii B, III. Doradztwa zawodowego, Treningu kompetencji i umiejętności społecznych IV. Terapii rodzinnej, Szkoły rodzica, Talonów na samodzielny zakup usług społecznych w ramach PAL, V. Dwóch spotkań o charakterze integracyjno – edukacyjnym, zostały wybrane następujące oferty dla poszczególnych części zamówienia: części II zamówienia: Kursów prawa jazdy kategorii B, oferta oznaczona nr 1 złożona przez: Szkoła Jazdy „PLUS” Kozłowscy Kozłowski Paweł ul. Czereśniowa 7, 86-200 Chełmno części III zamówienia: Doradztwa zawodowego, Treningu kompetencji i umiejętności społecznych oferta oznaczona nr 5 złożona przez: INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja Mariola Wiśniewska ul. Chełmińska 106A/36, 86-300 Grudziądz części IV zamówienia: Terapii rodzinnej, Szkoły rodzica, Talonów na samodzielny zakup usług społecznych w ramach PAL, oznaczona nr 5 złożona przez: INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja Mariola Wiśniewska ul. Chełmińska 106A/36, 86-300 Grudziądz części V zamówienia: Dwóch spotkań o charakterze integracyjno – edukacyjnym, oznaczona nr 5 złożona przez: INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja Mariola Wiśniewska ul. Chełmińska 106A/36, 86-300 Grudziądz część I zamówienia: Kursów zawodowych: a) obsługa kasy fiskalnej z fakturowaniem, b) obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej, c) spawacz metodą TIG oferta oznaczona nr 4 złożona przez: P.H.U. „ELIM” Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego ul. Małcużyńskiego 11, 86-105 Świecie
Chełmno: Zorganizowanie i przeprowadzenie: I Kursów zawodowych: a) obsługa kasy fiskalnej z fakturowaniem, b) obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej, c) spawacz metodą TIG II Kursów prawa jazdy kategorii B III Doradztwa zawodowego, Treningu kompetencji i umiejętności społecznych IV Terapii rodzinnej, Szkoły rodzica, Talonów na samodzielny zakup usług społecznych w ramach PAL V Dwóch spotkań o charakterze integracyjno - edukacyjnym
Numer ogłoszenia: 118847 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmnie , Dolne Wymiary 26, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6865714, faks 56 6865714. Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie: I Kursów zawodowych: a) obsługa kasy fiskalnej z fakturowaniem, b) obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej, c) spawacz metodą TIG II Kursów prawa jazdy kategorii B III Doradztwa zawodowego, Treningu kompetencji i umiejętności społecznych IV Terapii rodzinnej, Szkoły rodzica, Talonów na samodzielny zakup usług społecznych w ramach PAL V Dwóch spotkań o charakterze integracyjno - edukacyjnym. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie działań w ramach projektu Aktywni zawodowo współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, zwanym dalej projektem systemowym w zakresie: I Kursów zawodowych: a) obsługa kasy fiskalnej z fakturowaniem, b) obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej, c) spawacz metodą TIG II Kursów prawa jazdy kategorii B III Doradztwa zawodowego, Treningu kompetencji i umiejętności społecznych IV Terapii rodzinnej, Szkoły rodzica, Talonów na samodzielny zakup usług społecznych w ramach PAL V Dwóch spotkań o charakterze integracyjno - edukacyjnym Wspólny słownik Zamówień klasyfikacji:
CPV 80530000-8 Usługi w zakresie szkolenia zawodowego CPV 80412000-0 Usługi szkół nauki jazdy CPV 80570000-0 Usługi szkolenia w zakresie rozwoju osobistego CPV 80000000-4 Usługi edukacyjno - szkoleniowe CPV 60000000-8 Usługi transportowe CPV 92000000-1 Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 odrębnych części.
Część I - Kursy zawodowe: Kursy zawodowe teoretyczne i praktyczne w instytucjach i zakładach odpowiadających specyfice danego kursu dla 12 beneficjentów (podopieczni GOPS)

Okres trwania kursów: wrzesień, październik, listopad 2013 r. (rozpoczęcie kursów nastąpi po ukończeniu części III: treningu kompetencji i umiejętności społecznych i doradztwa zawodowego), - 1 godz. dydaktyczna = 45 minut
Wykonawca zapewnia przeprowadzenie badań lekarskich dla 12 beneficjentów w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań do odbycia danego kursu zawodowego i dodatkowych badań specjalistycznych, jeśli takie będą wymagane. Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników NNW. Termin: od poniedziałku do piątku (w dni robocze). Czas: między godziną 8:00 a 16:00. Miejsce: Gmina Chełmno lub Miasto Chełmno lub inna miejscowość oddalona od Chełmna nie więcej niż 60 km. Wykonawca zapewnia dowóz uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania kursów i odwiezienie z powrotem do miejsca zamieszkania po zakończeniu kursu na trasie: Podwiesk, Małe Łunawy, Wielkie Łunawy, Nowawieś Chełmińska, Dolne Wymiary, Górne Wymiary, Kolno, Łęg, Dorposz Chełmiński, Nowe Dobra, Klamry, Starogród, Starogród Dolny, Kałdus, Borówno, Różnowo, Bieńkówka. Wykonawca w ciągu każdego dnia zajęciowego zapewnia: dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane minimum to: kawa i herbata bez ograniczeń, ciasto świeże 200 g na 1 uczestnika, zimne napoje w butelkach o pojemności minimum 0,5 litra na jednego uczestnika (sok, woda gazowana i niegazowana) oraz przerwę na ciepły posiłek - obiad jednodaniowy (ziemniaki lub frytki min. 200g, mięso min. 100g, surówka min. 150g), który powinien zostać podany w innym pomieszczeniu poza salą wykładową, np. w stołówce, dowieziony w czasie nie dłuższym niż 1 godz. przed podaniem.

Kursy zawodowe teoretyczne i praktyczne dla 12 beneficjentów (podopieczni GOPS) w tym: a) Obsługa kasy fiskalnej z fakturowaniem - 5 osób (80 godz. dla każdej osoby, w tym 30 godz. zajęć teoretycznych, 50 godz. praktyki w sklepie, markecie lub w punkcie sprzedaży): Zamawiający wymaga, aby zajęcia praktyczne realizowane były w sklepie, markecie lub w punkcie sprzedaży.
Ewaluacja kursu: - kwestionariusz ankiety wstępnej i kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, - listy obecności, - dzienniki zajęć, - zaświadczenie/ certyfikat o ukończeniu kursu, - certyfikat/ zaświadczenie oznaczone - rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów, - raport ewaluacyjny z uwzględnieniem wskaźnika pomiaru celu i osiągniętych produktów, - potwierdzenie odbioru plakatu promocyjnego przez wykładowcę umieszczonego w sali wykładowej, - listy potwierdzające zapewnienie dojazdu,
- listy potwierdzające otrzymanie ciepłego posiłku, - listy potwierdzające otrzymanie materiałów edukacyjnych, biurowych.

b) Obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej - 3 osoby (67 godz. dla osoby, w tym 47 godz. zajęć teoretycznych, 20 godz. praktyk w zakładzie pracy): Wykonawca odpowiada za wykonanie kursu zgodnie z wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego lub Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego(państwowego). Wykonawca zapewnia wykonanie badań specjalistycznych, pokrywa koszty badań. Wykonawca zapewnia przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego zgodnego z wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego lub Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, pokrywa koszty egzaminów.
Ewaluacja kursu obsługi wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej: - zaświadczenie kwalifikacyjne wydane przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki z 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 ze zm.) lub książka operatora wydana przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki z 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263), - kwestionariusz ankiety wstępnej i kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, - listy obecności, - dzienniki zajęć, - rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów, - raport ewaluacyjny z uwzględnieniem wskaźnika pomiaru celu i osiągniętych produktów, - potwierdzenie odbioru plakatu promocyjnego przez wykładowcę umieszczonego w sali wykładowej, - listy potwierdzające zapewnienie dojazdu, - listy potwierdzające otrzymanie ciepłego posiłku, - listy potwierdzające otrzymanie materiałów edukacyjnych, biurowych.
c) Kurs spawacza metodą TIG (blacha i aluminium) - 4 osoby (111 godz. dla każdej osoby, w tym 31 godz. zajęć teoretycznych, 80 godz. praktyki): Wykonawca odpowiada za przeprowadzenie Kursu spawacza metodą TIG - 141 zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Kursant otrzymuje książeczkę spawacza lub wpis do posiadanej książeczki spawacza sygnowany przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach oraz certyfikat spawacza wg normy PN-EN 287 lub PN-EN 9606. Wykonawca zapewnia teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminów końcowych wg wytycznych Instytutu Spawalnictwa oraz posiada atest Instytutu Spawalnictwa. Wykonawca zapewnia wykonanie badań specjalistycznych, pokrywa koszty badań.


Ewaluacja działania - Kursy zawodowe: - zaświadczenie lub certyfikat o ukończeniu kursu, - książeczka spawacza, - kwestionariusz ankiety wstępnej i kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, - listy obecności,
- dzienniki zajęć - rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów, - raport ewaluacyjny z uwzględnieniem wskaźnika pomiaru celu i osiągniętych produktów, -potwierdzenie odbioru plakatu promocyjnego przez wykładowcę umieszczonego w sali wykładowej, - listy potwierdzające zapewnienie dojazdu, - listy potwierdzające otrzymanie ciepłego posiłku, - listy potwierdzające otrzymanie materiałów edukacyjnych, biurowych.
Część II - Kurs prawa jazdy kategorii B: Kurs prawa jazdy kategorii B - 5 osób Okres realizacji: wrzesień, październik, listopad 2013 r. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe i biurowe (każdy uczestnik powinien otrzymać: teczkę, zeszyt, długopis). Wykonawca zapewnia podręczniki dla uczestników. Wykonawca zapewnia wykonanie badania lekarskiego. Wykonawca zapewnia opłatę egzaminacyjną (za pierwsze podejście do egzaminu teoretycznego i praktycznego). Wykonawca zapewnia dojazd uczestnikom kursu z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania zajęć i z powrotem. Wykonawca odpowiada za wykonanie kursu nauki jazdy kategorii B z zachowaniem przepisów Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U.2012.1019).
Ewaluacja kursu prawa jazdy: - zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane przez szkołę nauki jazdy, - listy obecności z zajęć, - kwestionariusz ankiety wstępnej i kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, - potwierdzenie dokonania opłaty za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny, - raport ewaluacyjny z uwzględnieniem wskaźnika pomiaru celu i osiągniętych produktów, - listy potwierdzające zapewnienie dojazdu lub rozliczenie kosztów dojazdu, - listy potwierdzające otrzymanie materiałów edukacyjnych, biurowych.





Część III - Doradztwo zawodowe i Trening kompetencji i umiejętności społecznych
a) Doradztwo zawodowe grupowe i indywidualne dla 17 beneficjentów (podopieczni GOPS). 22 godz. dydaktycznych: w tym 5 godz. zajęcia grupowe oraz 17 godzin zajęcia indywidualne po 1 godz. na jednego uczestnika (1 godz. dydaktyczna = 45 minut). Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: - charakterystyka rynku pracy, - metody aktywnego poszukiwania pracy, - sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej, - przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i rozmowa kwalifikacyjna, - sporządzanie indywidualnego plan działania.
Okres trwania zajęć: lipiec, sierpień 2013 r. Termin: od poniedziałku do piątku (w dni robocze).
Czas: między godziną 8:00 a 17:00.
Miejsce: Gmina Chełmno lub Miasto Chełmno. Dowiezienie przez wykonawcę uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania zajęć i odwiezienie z powrotem do ich miejsca zamieszkania na trasie: Podwiesk, Małe Łunawy, Wielkie Łunawy, Dolne Wymiary, Górne Wymiary, Kolno, Łęg, Dorposz Chełmiński, Ostrów Świecki, Nowe Dobra, Klamry, Nowawieś Chełmińska, Starogród, Starogród Dolny, Kałdus, Borówno, Różnowo, Bieńkówka. Wykonawca zapewnia przerwy kawowe: dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane minimum to: kawa i herbata bez ograniczeń, ciasto świeże 200 g na 1 uczestnika, zimne napoje w butelkach o pojemności minimum 0,5 litra na jednego uczestnika (sok, woda gazowana i niegazowana) oraz przerwę na ciepły posiłek - obiad jednodaniowy (ziemniaki lub frytki min. 200g, mięso min. 100g, surówka min. 150g), który powinien zostać podany w innym pomieszczeniu poza salą wykładową, np. w stołówce, dowieziony w czasie nie dłuższym niż 1 godz. przed podaniem.
Ewaluacja doradztwo zawodowe : - zaświadczenie lub certyfikat o ukończeniu kursu, - kwestionariusz ankiety wstępnej i kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, - listy obecności, - dzienniki zajęć, - rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów, - raport ewaluacyjny z uwzględnieniem wskaźnika pomiaru celu i osiągniętych produktów, - potwierdzenie odbioru plakatu promocyjnego przez wykładowcę umieszczonego w sali wykładowej, - listy potwierdzające zapewnienie dojazdu, - listy potwierdzające otrzymanie ciepłego posiłku, - listy potwierdzające otrzymanie materiałów edukacyjnych, biurowych (każdy uczestnik powinien otrzymać: teczkę, zeszyt, długopis).
b) Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla 17 beneficjentów (podopieczni GOPS). 50 godz. dydaktycznych na całą grupę (2 etapy), (1 godz. dydaktyczna = 45 minut) Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: trening postaw i komunikacji interpersonalnej, radzenie sobie ze stresem i negatywnymi emocjami, zasady konstruowania celów życiowych, wypracowanie planu zmiany osobistej, potrzeba rozwoju, edukacji, samorealizacji, zajęcia z pozytywnego myślenia. Okres trwania zajęć: lipiec, sierpień 2013 r. Zajęcia winny odbywać się od poniedziałku do piątku (w dni robocze).
Zajęcia winny odbywać się między godziną 8:00 a 16:00.
Zajęcia winny odbywać się na terenie Gminy Chełmno lub Miasta Chełmna. Dowiezienie przez wykonawcę uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania zajęć oraz odwiezienie z powrotem do ich miejsca zamieszkania na trasie: Podwiesk, Małe Łunawy, Wielkie Łunawy, Dolne Wymiary, Górne Wymiary, Kolno, Łęg, Dorposz Chełmiński, Ostrów Świecki, Nowe Dobra, Klamry, Nowawieś Chełmińska, Starogród, Starogród Dolny, Kałdus, Borówno, Różnowo, Bieńkówka, przewiduje się także zwrot kosztów dojazdu na zajęcia w indywidualnych przypadkach uzgodnionych z Zamawiającym. Wykonawca zapewnia przerwy kawowe: dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane minimum to: kawa i herbata bez ograniczeń, ciasto świeże 200 g na 1 uczestnika, zimne napoje w butelkach o pojemności minimum 0,5 litra na jednego uczestnika (sok, woda gazowana i niegazowana) oraz przerwę na ciepły posiłek - obiad jednodaniowy (ziemniaki lub frytki min. 200g, mięso min. 100g, surówka min. 150g), który powinien zostać podany w innym pomieszczeniu poza salą wykładową, np. w stołówce, dowieziony w czasie nie dłuższym niż 1 godz. przed podaniem.
Ewaluacja Treningu kompetencji i umiejętności społecznych: - zaświadczenie lub certyfikat o ukończeniu kursu, - kwestionariusz ankiety wstępnej i kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, - listy obecności, - dzienniki zajęć, - rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów, - raport ewaluacyjny z uwzględnieniem wskaźnika pomiaru celu i osiągniętych produktów, - potwierdzenie odbioru plakatu promocyjnego przez wykładowcę umieszczonego w sali wykładowej, - listy potwierdzające zapewnienie dojazdu, - listy potwierdzające otrzymanie ciepłego posiłku, - listy potwierdzające otrzymanie materiałów edukacyjnych, biurowych (każdy uczestnik powinien otrzymać: teczkę, zeszyt, długopis).

Część IV - Terapia rodzinna, Szkoła rodzica, Talon na samodzielny zakup usług społecznych (Voucher) w ramach Programu Aktywności Lokalnej:
a) Terapia rodzinna dla 4 rodzin (8 rodziców) - okres trwania: sierpień, wrzesień, październik, listopad 2013 r., - ilość godzin: 40 godzin (1 godz. = 45 min.) dla 4 rodzin, (8 rodziców), tj. po 10 godzin dla każdej rodziny, - minimum 4 spotkania, w tym pierwsze spotkanie w celu dokonania diagnozy problemu rodziny, kolejne to wdrażanie terapii, - okres trwania: min. 4 tygodnie, - spotkania będą odbywać się w miejscowości, w której mieszka rodzina, - Wykonawca zapewnia dojazd specjalisty do wskazanego przez Zleceniodawcę miejsca zamieszkania,
- czas dojazdu specjalisty nie jest wliczany do czasu trwania terapii, - spotkania powinny być prowadzone przez specjalistę, tj. np. psychologa lub terapeutę rodzinnego,
- spotkania powinny się odbywać od poniedziałku do piątku (w dni robocze), - Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW specjaliście, - Wykonawca zapewnia materiały biurowe i szkoleniowe - Wykonawca zapewnia przeprowadzenie terapii rodzinnej przez pedagoga lub psychologa posiadającego kwalifikacje lub uprawnienia do prowadzenia terapii rodzinnej.
Ewaluacja terapii rodzinnej: - zaświadczenie lub certyfikat o ukończeniu Terapii Rodzinnej, - kwestionariusz ankiety wstępnej i kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, - lista obecności, - dziennik zajęć, - rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów, - raport ewaluacyjny z uwzględnieniem wskaźnika pomiaru celu i osiągniętych produktów, - listy potwierdzające zapewnienie dojazdu, - listy potwierdzające otrzymanie poczęstunku, - listy potwierdzające otrzymanie materiałów edukacyjnych, biurowych.
b) Szkoła rodzica w ramach PAL dla 8 osób: Okres trwania: sierpień, wrzesień 2013 r. Ilość godzin: 30 godzin (1 godz. dydaktyczna = 45 min.) dla 8 osób, minimum 5 spotkań. Termin: od poniedziałku do piątku (w dni robocze). Czas: w godzinach 8:00-15:00. Miejsce: Gmina Chełmno lub Miasto Chełmno. Wykonawca zapewnia dowóz uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania zajęć i odwiezienie z powrotem do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć na trasie: Małe Łunawy, Wielkie Łunawy, Kolno, Nowe Dobra, Klamry, Nowawieś Chełmińska, Starogród, Kałdus, w tym jednej osobie niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim z miejscowości Starogród.
Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW BO. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe, biurowe (każdy uczestnik powinien otrzymać: teczkę, zeszyt, długopis). Wykonawca zapewnia przerwy kawowe: dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane minimum to: kawa i herbata bez ograniczeń, ciasto świeże 200 g na 1 uczestnika, zimne napoje w butelkach o pojemności minimum 0,5 litra na jednego uczestnika (sok, woda gazowana i niegazowana) oraz przerwę na ciepły posiłek - obiad jednodaniowy (ziemniaki lub frytki min. 200g, mięso min. 100g, surówka min. 150g), który powinien zostać podany w innym pomieszczeniu poza salą wykładową, np. w stołówce, dowieziony w czasie nie dłuższym niż1 godz. przed podaniem. Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: prawidłowe pełnienie roli rodzica, rozwijanie świadomości rodzicielskiej, umiejętność gospodarowania budżetem, znaczenie odżywiania w prawidłowym rozwoju dziecka (zdrowy styl życia),
znaczenie i dbałość o higienę osobistą i higienę otoczenia, pomoc dziecku w radzeniu sobie z jego emocjami i rozpoznawanie własnych emocji - adekwatne reagowanie, zachęcanie dziecka do współpracy, rozwiązywanie sytuacji problemowych i konfliktowych.
Ewaluacja działania: Szkoła Rodzica w ramach PAL: - zaświadczenie lub certyfikat o ukończeniu Szkoły Rodzica, - kwestionariusz ankiety wstępnej i kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, - listy obecności, - dziennik zajęć, - rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów, - raport ewaluacyjny z uwzględnieniem wskaźników pomiaru celu i osiągniętych produktów, - potwierdzenie odbioru plakatu promocyjnego przez wykładowcę umieszczonego w sali wykładowej, - listy potwierdzające zapewnienie dojazdu, - listy potwierdzające otrzymanie ciepłego posiłku, - listy potwierdzające otrzymanie materiałów edukacyjnych, biurowych.
c) Talony na samodzielny zakup usług społecznych (Voucher) ramach PAL dla 8 uczestników: Okres realizacji: wrzesień, październik, listopad 2013 r. Wykonawca przygotuje i zorganizuje dla 8 beneficjentów będących stronami Umów w ramach PAL - 8 talonów (voucherów) na samodzielny zakup usług społecznych. Dla każdego beneficjenta voucher o wartości 100 zł na wymienione usługi: karnet do fryzjera, karnet na basen, karnet na saunę, karnet na siłownię, karnet do kosmetyczki. Talon może zawierać kilka usług, jednakże ich łączna cena nie może przekraczać wskazanej wartości.

Wykonawca zapewni zwrot kosztów za dojazd do miejscowości, w której realizowane będą usługi i powrót do miejscowości zamieszkania beneficjenta, natomiast dla 1 osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim zapewnienie dojazdu w obie strony. Miejscem realizacji talonu będzie miasto Chełmno.
Ewaluacja realizacji talonu: - lista potwierdzająca odbiór talonu - 14 dni po odbiorze talonu - kwestionariusz ankiety wstępnej i kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej (przed: rozeznanie potrzeb w zakresie usług, po: zadowolenie z usług i formy wsparcia jaką jest talon), - rozliczenie kosztów dojazdu, - zestawienie punktów usługowych, w których realizowany będzie talon, - zestawienie dotyczące wyboru poszczególnych usług przez poszczególnych beneficjentów, - raport ewaluacyjny. Wykonawca dostarcza wyżej wymienione dokumenty do 14 dni po zakończeniu formy wsparcia, natomiast zestawienie punktów usługowych, w których będzie realizowany, tydzień przed realizacją działania.

Część V- Dwa spotkania o charakterze integracyjno- edukacyjnym - działania środowiskowe (beneficjenci i ich otoczenie):
a) Spotkanie wyjazdowe o charakterze integracyjno - edukacyjnym dla 70 uczestników (beneficjenci projektu i ich otoczenie) do kina na film z gatunku kina familijnego wyświetlany w technologii 3D. Termin: sierpień, wrzesień 2013 r. Spotkanie w ramach działań o charakterze środowiskowym dla około 70 uczestników oraz 2 osób zaangażowanych w realizację projektu z ramienia Zamawiającego. Wykonawca zapewni 2 opiekunów. Miejsce: Grudziądz, Toruń, Bydgoszcz - multipleks Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW uczestników, obiad jednodaniowy (ziemniaki lub frytki min. 200g, mięso min. 100g, surówka min. 150g), lody.
Wykonawca zapewnia w programie: dowóz z miejsca zamieszkania do kina w Grudziądz, Toruniu lub Bydgoszczy i powrót uczestników do miejsca zamieszkania, bilet wstępu, ciepły posiłek po zakończeniu seansu filmowego. Ewaluacja spotkania wyjazdowego o charakterze integracyjno - edukacyjnym: - listy obecności, - listy potwierdzające zapewnienie dojazdu, - listy potwierdzające otrzymanie ciepłego posiłku, napoi, loda, - program wyjazdu, - potwierdzenie odbioru plakatu promocyjnego, - dokumentacja fotograficzna, w tym zdjęcia z plakatem promującym projekt w tle (min. 20 zdjęć).


b) Spotkanie o charakterze integracyjno- edukacyjnym dla 70 uczestników: działania o charakterze środowiskowym - piknik na zakończenie lata (beneficjenci i ich otoczenie): Spotkanie wyjazdowe o charakterze integracyjno - edukacyjnym (beneficjenci projektu i ich otoczenie) do miasteczka westernowego. Wykonawcę organizuje czas uczestnikom podczas pobytu w miasteczku westernowym przez minimum 5 godzin. Wykonawca zapewnia uczestnikom minimum 12 atrakcji. Termin: wrzesień 2013 r. Spotkanie w ramach działań o charakterze środowiskowym dla 70 uczestników oraz min. 2 opiekunów, których zapewni Wykonawca i do 2 osób zaangażowanych w realizację projektu z ramienia Zamawiającego. Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW uczestników, obiad jednodaniowy (zestaw obiadowy). Wykonawca zapewnia w programie: dowóz z miejsca zamieszkania do miasteczka westernowego i powrót uczestników do miejsca zamieszkania, bilet wstępu, ciepły posiłek.
Ewaluacja spotkania wyjazdowego o charakterze integracyjno - edukacyjnym: - listy obecności, - listy potwierdzające zapewnienie dojazdu, - listy potwierdzające otrzymanie ciepłego posiłku, napoi, loda, - program wyjazdu,
- potwierdzenie odbioru plakatu promocyjnego, - dokumentacja fotograficzna, w tym zdjęcia z plakatem promującym projekt w tle (min. 20 zdjęć).. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (odpowiedni dla każdej części) to jest Kursów zawodowych, Kursów prawa jazdy, Doradztwa zawodowego, Treningu kompetencji i umiejętności społecznych, Terapii rodzinnej w ramach PAL, Szkoły rodzica w ramach PAL, Talonu na samodzielny zakup usług społecznych (Voucher) w ramach PAL, Dwóch spotkań o charakterze integracyjno - edukacyjnym Zamówienia uzupełniające obejmują: CPV 80530000-8 Usługi w zakresie szkolenia zawodowego CPV 80412000-0 Usługi szkół nauki jazdy CPV 80570000-0 Usługi szkolenia w zakresie rozwoju osobistego CPV 80000000-4 Usługi edukacyjno - szkoleniowe CPV 60000000-8 Usługi transportowe CPV 92000000-1 Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.20.00-0, 80.57.00.00-0, 80.00.00.00-4, 60.00.00.00-8, 92.00.00.00-1. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części I: 600 zł (słownie:sześćset złotych), dla części II: 250 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych), dla części III: 250 zł (słownie:dwieście pięćdziesiąt złotych), dla części IV: 200 zł. (słownie: dwieście złotych), dla części V: 300 zł (słownie: trzysta złotych).
2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej z kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Millennium S.A. Oddział Chełmno Nr 86 1160 2202 0000 0001 5388 0541 z dopiskiem: Projekt Aktywni zawodowo. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium ze wskazaniem części zamówienia, którego dotyczy należy złożyć przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmnie , siedziba Dolne Wymiary 26, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust.2 pkt.2 ustawy Pzp. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Części I, II, III i IV Warunek w/w zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży stosowne zezwolenie potwierdzające, że instytucja szkoleniowa posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (podstawa prawna art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tj. Dz. U z 2008r. Nr 69, poz.415 z póź. zm).
Część V Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca spełni ten warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje). Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dla części I - wykonał co najmniej jedno zamówienie polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów: obsługa kasy fiskalnej z fakturowaniem, obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej, kursu spawacza metodą TIG (jedno zamówienie dla każdego z kursu) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje). dla części II - wykonał co najmniej jedno zamówienie polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu prawa jazdy kat. B z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje). dla części III - wykonał co najmniej jedno zamówienie polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego i treningu kompetencji i umiejętności społecznych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje). dla części IV - wykonał co najmniej jedno zamówienie polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów z zakresu szkoły rodzica i terapii rodzinnej z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje). dla części V - wykonał co najmniej jedno zamówienie polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu spotkania integracyjno - edukacyjnego z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje). Projekty własne realizowane przez Wykonawców nie uważa się za zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych dokumentów. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli złoży oświadczenie według wzoru Załącznik Nr 3 III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Do potwierdzenia tego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego według wzoru Załącznik Nr 4 Ponadto w zakresie terapii rodzinnej Zamawiający żąda, aby osoba prowadząca terapię posiadała kwalifikacje, uprawnienia oraz doświadczenie niezbędne do jej prowadzenia. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Do potwierdzenia tego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego według wzoru Załącznik Nr 4 Ponadto w zakresie terapii rodzinnej Zamawiający żąda, aby osoba prowadząca terapię posiadała kwalifikacje, uprawnienia oraz doświadczenie niezbędne do jej prowadzenia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy społecznej w Chełmnie Siedziba Dolne Wymiary 26 86-200 Chełmno. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy społecznej w Chełmnie Siedziba Dolne Wymiary 26 86-200 Chełmno. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Systemowy Aktywni zawodowo współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kursy zawodowe. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Kursy zawodowe: Kursy zawodowe teoretyczne i praktyczne w instytucjach i zakładach odpowiadających specyfice danego kursu dla 12 beneficjentów (podopieczni GOPS)

Okres trwania kursów: wrzesień, październik, listopad 2013 r. (rozpoczęcie kursów nastąpi po ukończeniu części III: treningu kompetencji i umiejętności społecznych i doradztwa zawodowego), - 1 godz. dydaktyczna = 45 minut
Wykonawca zapewnia przeprowadzenie badań lekarskich dla 12 beneficjentów w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań do odbycia danego kursu zawodowego i dodatkowych badań specjalistycznych, jeśli takie będą wymagane. Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników NNW. Termin: od poniedziałku do piątku (w dni robocze). Czas: między godziną 8:00 a 16:00. Miejsce: Gmina Chełmno lub Miasto Chełmno lub inna miejscowość oddalona od Chełmna nie więcej niż 60 km. Wykonawca zapewnia dowóz uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania kursów i odwiezienie z powrotem do miejsca zamieszkania po zakończeniu kursu na trasie: Podwiesk, Małe Łunawy, Wielkie Łunawy, Nowawieś Chełmińska, Dolne Wymiary, Górne Wymiary, Kolno, Łęg, Dorposz Chełmiński, Nowe Dobra, Klamry, Starogród, Starogród Dolny, Kałdus, Borówno, Różnowo, Bieńkówka. Wykonawca w ciągu każdego dnia zajęciowego zapewnia: dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane minimum to: kawa i herbata bez ograniczeń, ciasto świeże 200 g na 1 uczestnika, zimne napoje w butelkach o pojemności minimum 0,5 litra na jednego uczestnika (sok, woda gazowana i niegazowana) oraz przerwę na ciepły posiłek - obiad jednodaniowy (ziemniaki lub frytki min. 200g, mięso min. 100g, surówka min. 150g), który powinien zostać podany w innym pomieszczeniu poza salą wykładową, np. w stołówce, dowieziony w czasie nie dłuższym niż 1 godz. przed podaniem.

Kursy zawodowe teoretyczne i praktyczne dla 12 beneficjentów (podopieczni GOPS) w tym: a) Obsługa kasy fiskalnej z fakturowaniem- 5 osób (80 godz. dla każdej osoby, w tym 30 godz. zajęć teoretycznych, 50 godz. praktyki w sklepie, markecie lub w punkcie sprzedaży): Zamawiający wymaga, aby zajęcia praktyczne realizowane były w sklepie, markecie lub w punkcie sprzedaży.
Ewaluacja kursu: - kwestionariusz ankiety wstępnej i kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, - listy obecności, - dzienniki zajęć, - zaświadczenie/ certyfikat o ukończeniu kursu, - certyfikat/ zaświadczenie oznaczone - rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów, - raport ewaluacyjny z uwzględnieniem wskaźnika pomiaru celu i osiągniętych produktów, - potwierdzenie odbioru plakatu promocyjnego przez wykładowcę umieszczonego w sali wykładowej, - listy potwierdzające zapewnienie dojazdu,
- listy potwierdzające otrzymanie ciepłego posiłku, - listy potwierdzające otrzymanie materiałów edukacyjnych, biurowych.

b) Obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej - 3 osoby (67 godz. dla osoby, w tym 47 godz. zajęć teoretycznych, 20 godz. praktyk w zakładzie pracy): Wykonawca odpowiada za wykonanie kursu zgodnie z wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego lub Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego(państwowego). Wykonawca zapewnia wykonanie badań specjalistycznych, pokrywa koszty badań. Wykonawca zapewnia przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego zgodnego z wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego lub Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, pokrywa koszty egzaminów.
Ewaluacja kursu obsługi wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej: - zaświadczenie kwalifikacyjne wydane przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki z 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 ze zm.) lub książka operatora wydana przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki z 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263), - kwestionariusz ankiety wstępnej i kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, - listy obecności, - dzienniki zajęć, - rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów, - raport ewaluacyjny z uwzględnieniem wskaźnika pomiaru celu i osiągniętych produktów, - potwierdzenie odbioru plakatu promocyjnego przez wykładowcę umieszczonego w sali wykładowej, - listy potwierdzające zapewnienie dojazdu, - listy potwierdzające otrzymanie ciepłego posiłku, - listy potwierdzające otrzymanie materiałów edukacyjnych, biurowych.
c) Kurs spawacza metodą TIG (blacha i aluminium) - 4 osoby (111 godz. dla każdej osoby,w tym 31 godz. zajęć teoretycznych, 80 godz. praktyki): Wykonawca odpowiada za przeprowadzenie Kursu spawacza metodą TIG - 141 zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Kursant otrzymuje książeczkę spawacza lub wpis do posiadanej książeczki spawacza sygnowany przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach oraz certyfikat spawacza wg normy PN-EN 287 lub PN-EN 9606. Wykonawca zapewnia teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminów końcowych wg wytycznych Instytutu Spawalnictwa oraz posiada atest Instytutu Spawalnictwa. Wykonawca zapewnia wykonanie badań specjalistycznych, pokrywa koszty badań.


Ewaluacja działania - Kursy zawodowe: - zaświadczenie lub certyfikat o ukończeniu kursu, - książeczka spawacza, - kwestionariusz ankiety wstępnej i kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, - listy obecności,
- dzienniki zajęć - rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów, - raport ewaluacyjny z uwzględnieniem wskaźnika pomiaru celu i osiągniętych produktów, -potwierdzenie odbioru plakatu promocyjnego przez wykładowcę umieszczonego w sali wykładowej, - listy potwierdzające zapewnienie dojazdu, - listy potwierdzające otrzymanie ciepłego posiłku, - listy potwierdzające otrzymanie materiałów edukacyjnych, biurowych..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 60.00.00.00-8, 80.00.00.00-4.3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs prawa jazdy kategorii B. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Kurs prawa jazdy kategorii B: Kurs prawa jazdy kategorii B - 5 osób Okres realizacji: wrzesień, październik, listopad 2013 r. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe i biurowe (każdy uczestnik powinien otrzymać: teczkę, zeszyt, długopis). Wykonawca zapewnia podręczniki dla uczestników. Wykonawca zapewnia wykonanie badania lekarskiego. Wykonawca zapewnia opłatę egzaminacyjną (za pierwsze podejście do egzaminu teoretycznego i praktycznego). Wykonawca zapewnia dojazd uczestnikom kursu z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania zajęć i z powrotem. Wykonawca odpowiada za wykonanie kursu nauki jazdy kategorii B z zachowaniem przepisów Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U.2012.1019).
Ewaluacja kursu prawa jazdy: - zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane przez szkołę nauki jazdy, - listy obecności z zajęć, - kwestionariusz ankiety wstępnej i kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, - potwierdzenie dokonania opłaty za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny, - raport ewaluacyjny z uwzględnieniem wskaźnika pomiaru celu i osiągniętych produktów, - listy potwierdzające zapewnienie dojazdu lub rozliczenie kosztów dojazdu, - listy potwierdzające otrzymanie materiałów edukacyjnych, biurowych..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.20.00-0, 80.00.00.00-4, 60.00.00.00-8.3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Doradztwo zawodowe i Trening kompetencji i umiejętności społecznych. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Doradztwo zawodowe i Trening kompetencji i umiejętności społecznych
a) Doradztwo zawodowe grupowe i indywidualne dla 17 beneficjentów (podopieczni GOPS). 22 godz. dydaktycznych: w tym 5 godz. zajęcia grupowe oraz 17 godzin zajęcia indywidualne po 1 godz. na jednego uczestnika (1 godz. dydaktyczna = 45 minut). Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: - charakterystyka rynku pracy, - metody aktywnego poszukiwania pracy, - sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej, - przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i rozmowa kwalifikacyjna, - sporządzanie indywidualnego plan działania.
Okres trwania zajęć: lipiec, sierpień 2013 r. Termin: od poniedziałku do piątku (w dni robocze).
Czas: między godziną 8:00 a 17:00.
Miejsce: Gmina Chełmno lub Miasto Chełmno. Dowiezienie przez wykonawcę uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania zajęć i odwiezienie z powrotem do ich miejsca zamieszkania na trasie: Podwiesk, Małe Łunawy, Wielkie Łunawy, Dolne Wymiary, Górne Wymiary, Kolno, Łęg, Dorposz Chełmiński, Ostrów Świecki, Nowe Dobra, Klamry, Nowawieś Chełmińska, Starogród, Starogród Dolny, Kałdus, Borówno, Różnowo, Bieńkówka. Wykonawca zapewnia przerwy kawowe: dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane minimum to: kawa i herbata bez ograniczeń, ciasto świeże 200 g na 1 uczestnika, zimne napoje w butelkach o pojemności minimum 0,5 litra na jednego uczestnika (sok, woda gazowana i niegazowana) oraz przerwę na ciepły posiłek - obiad jednodaniowy (ziemniaki lub frytki min. 200g, mięso min. 100g, surówka min. 150g), który powinien zostać podany w innym pomieszczeniu poza salą wykładową, np. w stołówce, dowieziony w czasie nie dłuższym niż 1 godz. przed podaniem.
Ewaluacja doradztwo zawodowe : - zaświadczenie lub certyfikat o ukończeniu kursu, - kwestionariusz ankiety wstępnej i kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, - listy obecności, - dzienniki zajęć, - rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów, - raport ewaluacyjny z uwzględnieniem wskaźnika pomiaru celu i osiągniętych produktów, - potwierdzenie odbioru plakatu promocyjnego przez wykładowcę umieszczonego w sali wykładowej, - listy potwierdzające zapewnienie dojazdu, - listy potwierdzające otrzymanie ciepłego posiłku, - listy potwierdzające otrzymanie materiałów edukacyjnych, biurowych (każdy uczestnik powinien otrzymać: teczkę, zeszyt, długopis).
b) Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla 17 beneficjentów (podopieczni GOPS). 50 godz. dydaktycznych na całą grupę (2 etapy), (1 godz. dydaktyczna = 45 minut) Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: trening postaw i komunikacji interpersonalnej, radzenie sobie ze stresem i negatywnymi emocjami, zasady konstruowania celów życiowych, wypracowanie planu zmiany osobistej, potrzeba rozwoju, edukacji, samorealizacji, zajęcia z pozytywnego myślenia. Okres trwania zajęć: lipiec, sierpień 2013 r. Zajęcia winny odbywać się od poniedziałku do piątku (w dni robocze).
Zajęcia winny odbywać się między godziną 8:00 a 16:00.
Zajęcia winny odbywać się na terenie Gminy Chełmno lub Miasta Chełmna. Dowiezienie przez wykonawcę uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania zajęć oraz odwiezienie z powrotem do ich miejsca zamieszkania na trasie: Podwiesk, Małe Łunawy, Wielkie Łunawy, Dolne Wymiary, Górne Wymiary, Kolno, Łęg, Dorposz Chełmiński, Ostrów Świecki, Nowe Dobra, Klamry, Nowawieś Chełmińska, Starogród, Starogród Dolny, Kałdus, Borówno, Różnowo, Bieńkówka, przewiduje się także zwrot kosztów dojazdu na zajęcia w indywidualnych przypadkach uzgodnionych z Zamawiającym. Wykonawca zapewnia przerwy kawowe: dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane minimum to: kawa i herbata bez ograniczeń, ciasto świeże 200 g na 1 uczestnika, zimne napoje w butelkach o pojemności minimum 0,5 litra na jednego uczestnika (sok, woda gazowana i niegazowana) oraz przerwę na ciepły posiłek - obiad jednodaniowy (ziemniaki lub frytki min. 200g, mięso min. 100g, surówka min. 150g), który powinien zostać podany w innym pomieszczeniu poza salą wykładową, np. w stołówce, dowieziony w czasie nie dłuższym niż 1 godz. przed podaniem.
Ewaluacja Treningu kompetencji i umiejętności społecznych: - zaświadczenie lub certyfikat o ukończeniu kursu, - kwestionariusz ankiety wstępnej i kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, - listy obecności, - dzienniki zajęć, - rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów, - raport ewaluacyjny z uwzględnieniem wskaźnika pomiaru celu i osiągniętych produktów, - potwierdzenie odbioru plakatu promocyjnego przez wykładowcę umieszczonego w sali wykładowej, - listy potwierdzające zapewnienie dojazdu, - listy potwierdzające otrzymanie ciepłego posiłku, - listy potwierdzające otrzymanie materiałów edukacyjnych, biurowych (każdy uczestnik powinien otrzymać: teczkę, zeszyt, długopis)..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.00.00.00-4, 60.00.00.00-8.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Terapia rodzinna, Szkoła rodzica, Talon na samodzielny zakup usług społecznych (Voucher) w ramach Programu Aktywności Lokalnej. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - Terapia rodzinna, Szkoła rodzica, Talon na samodzielny zakup usług społecznych (Voucher) w ramach Programu Aktywności Lokalnej:
a) Terapia rodzinna dla 4 rodzin (8 rodziców) - okres trwania: sierpień, wrzesień, październik, listopad 2013 r., - ilość godzin: 40 godzin (1 godz. = 45 min.) dla 4 rodzin, (8 rodziców), tj. po 10 godzin dla każdej rodziny, - minimum 4 spotkania, w tym pierwsze spotkanie w celu dokonania diagnozy problemu rodziny, kolejne to wdrażanie terapii, - okres trwania: min. 4 tygodnie, - spotkania będą odbywać się w miejscowości, w której mieszka rodzina, - Wykonawca zapewnia dojazd specjalisty do wskazanego przez Zleceniodawcę miejsca zamieszkania,
- czas dojazdu specjalisty nie jest wliczany do czasu trwania terapii, - spotkania powinny być prowadzone przez specjalistę, tj. np. psychologa lub terapeutę rodzinnego,
- spotkania powinny się odbywać od poniedziałku do piątku (w dni robocze), - Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW specjaliście, - Wykonawca zapewnia materiały biurowe i szkoleniowe - Wykonawca zapewnia przeprowadzenie terapii rodzinnej przez pedagoga lub psychologa posiadającego kwalifikacje lub uprawnienia do prowadzenia terapii rodzinnej.
Ewaluacja terapii rodzinnej: - zaświadczenie lub certyfikat o ukończeniu Terapii Rodzinnej, - kwestionariusz ankiety wstępnej i kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, - lista obecności, - dziennik zajęć, - rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów, - raport ewaluacyjny z uwzględnieniem wskaźnika pomiaru celu i osiągniętych produktów, - listy potwierdzające zapewnienie dojazdu, - listy potwierdzające otrzymanie poczęstunku, - listy potwierdzające otrzymanie materiałów edukacyjnych, biurowych.
b) Szkoła rodzica w ramach PAL dla 8 osób: Okres trwania: sierpień, wrzesień 2013 r. Ilość godzin: 30 godzin (1 godz. dydaktyczna = 45 min.) dla 8 osób, minimum 5 spotkań. Termin: od poniedziałku do piątku (w dni robocze). Czas: w godzinach 8:00-15:00. Miejsce: Gmina Chełmno lub Miasto Chełmno. Wykonawca zapewnia dowóz uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania zajęć i odwiezienie z powrotem do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć na trasie: Małe Łunawy, Wielkie Łunawy, Kolno, Nowe Dobra, Klamry, Nowawieś Chełmińska, Starogród, Kałdus, w tym jednej osobie niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim z miejscowości Starogród.
Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW BO. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe, biurowe (każdy uczestnik powinien otrzymać: teczkę, zeszyt, długopis). Wykonawca zapewnia przerwy kawowe: dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane minimum to: kawa i herbata bez ograniczeń, ciasto świeże 200 g na 1 uczestnika, zimne napoje w butelkach o pojemności minimum 0,5 litra na jednego uczestnika (sok, woda gazowana i niegazowana) oraz przerwę na ciepły posiłek - obiad jednodaniowy (ziemniaki lub frytki min. 200g, mięso min. 100g, surówka min. 150g), który powinien zostać podany w innym pomieszczeniu poza salą wykładową, np. w stołówce, dowieziony w czasie nie dłuższym niż 1 godz. przed podaniem. Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: prawidłowe pełnienie roli rodzica, rozwijanie świadomości rodzicielskiej, umiejętność gospodarowania budżetem, znaczenie odżywiania w prawidłowym rozwoju dziecka (zdrowy styl życia),
znaczenie i dbałość o higienę osobistą i higienę otoczenia, pomoc dziecku w radzeniu sobie z jego emocjami i rozpoznawanie własnych emocji -adekwatne reagowanie, zachęcanie dziecka do współpracy, rozwiązywanie sytuacji problemowych i konfliktowych.
Ewaluacja działania: Szkoła Rodzica w ramach PAL: - zaświadczenie lub certyfikat o ukończeniu Szkoły Rodzica, - kwestionariusz ankiety wstępnej i kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, - listy obecności, - dziennik zajęć, - rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów, - raport ewaluacyjny z uwzględnieniem wskaźników pomiaru celu i osiągniętych produktów, - potwierdzenie odbioru plakatu promocyjnego przez wykładowcę umieszczonego w sali wykładowej, - listy potwierdzające zapewnienie dojazdu, - listy potwierdzające otrzymanie ciepłego posiłku, - listy potwierdzające otrzymanie materiałów edukacyjnych, biurowych.
c) Talony na samodzielny zakup usług społecznych (Voucher) ramach PAL dla 8 uczestników: Okres realizacji: wrzesień, październik, listopad 2013 r. Wykonawca przygotuje i zorganizuje dla 8 beneficjentów będących stronami Umów w ramach PAL - 8 talonów (voucherów) na samodzielny zakup usług społecznych. Dla każdego beneficjenta voucher o wartości 100 zł na wymienione usługi: karnet do fryzjera, karnet na basen, karnet na saunę, karnet na siłownię, karnet do kosmetyczki. Talon może zawierać kilka usług, jednakże ich łączna cena nie może przekraczać wskazanej wartości.

Wykonawca zapewni zwrot kosztów za dojazd do miejscowości, w której realizowane będą usługi i powrót do miejscowości zamieszkania beneficjenta, natomiast dla 1 osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim zapewnienie dojazdu w obie strony. Miejscem realizacji talonu będzie miasto Chełmno.
Ewaluacja realizacji talonu: - lista potwierdzająca odbiór talonu - 14 dni po odbiorze talonu - kwestionariusz ankiety wstępnej i kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej (przed: rozeznanie potrzeb w zakresie usług, po: zadowolenie z usług i formy wsparcia jaką jest talon), - rozliczenie kosztów dojazdu, - zestawienie punktów usługowych, w których realizowany będzie talon, - zestawienie dotyczące wyboru poszczególnych usług przez poszczególnych beneficjentów, - raport ewaluacyjny. Wykonawca dostarcza wyżej wymienione dokumenty do 14 dni po zakończeniu formy wsparcia, natomiast zestawienie punktów usługowych, w których będzie realizowany, tydzień przed realizacją działania..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.00.00.00-4, 60.00.00.00-8.3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2013.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dwa spotkania o charakterze integracyjno- edukacyjnym - działania środowiskowe (beneficjenci i ich otoczenie). 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V- Dwa spotkania o charakterze integracyjno- edukacyjnym - działania środowiskowe (beneficjenci i ich otoczenie):
a) Spotkanie wyjazdowe o charakterze integracyjno - edukacyjnym dla 70 uczestników (beneficjenci projektu i ich otoczenie) do kina na film z gatunku kina familijnego wyświetlany w technologii 3D. Termin: sierpień, wrzesień 2013 r. Spotkanie w ramach działań o charakterze środowiskowym dla około 70 uczestników oraz 2 osób zaangażowanych w realizację projektu z ramienia Zamawiającego. Wykonawca zapewni 2 opiekunów. Miejsce: Grudziądz, Toruń, Bydgoszcz - multipleks Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW uczestników, obiad jednodaniowy (ziemniaki lub frytki min. 200g, mięso min. 100g, surówka min. 150g), lody.
Wykonawca zapewnia w programie: dowóz z miejsca zamieszkania do kina w Grudziądz, Toruniu lub Bydgoszczy i powrót uczestników do miejsca zamieszkania, bilet wstępu, ciepły posiłek po zakończeniu seansu filmowego. Ewaluacja spotkania wyjazdowego o charakterze integracyjno - edukacyjnym: - listy obecności, - listy potwierdzające zapewnienie dojazdu, - listy potwierdzające otrzymanie ciepłego posiłku, napoi, loda, - program wyjazdu, - potwierdzenie odbioru plakatu promocyjnego, - dokumentacja fotograficzna, w tym zdjęcia z plakatem promującym projekt w tle (min. 20 zdjęć).


b) Spotkanie o charakterze integracyjno- edukacyjnym dla 70 uczestników: działania o charakterze środowiskowym - piknik na zakończenie lata (beneficjenci i ich otoczenie): Spotkanie wyjazdowe o charakterze integracyjno - edukacyjnym (beneficjenci projektu i ich otoczenie) do miasteczka westernowego. Wykonawcę organizuje czas uczestnikom podczas pobytu w miasteczku westernowym przez minimum 5 godzin. Wykonawca zapewnia uczestnikom minimum 12 atrakcji. Termin: wrzesień 2013 r. Spotkanie w ramach działań o charakterze środowiskowym dla 70 uczestników oraz min. 2 opiekunów, których zapewni Wykonawca i do 2 osób zaangażowanych w realizację projektu z ramienia Zamawiającego. Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW uczestników, obiad jednodaniowy (zestaw obiadowy). Wykonawca zapewnia w programie: dowóz z miejsca zamieszkania do miasteczka westernowego i powrót uczestników do miejsca zamieszkania, bilet wstępu, ciepły posiłek.
Ewaluacja spotkania wyjazdowego o charakterze integracyjno - edukacyjnym: - listy obecności, - listy potwierdzające zapewnienie dojazdu, - listy potwierdzające otrzymanie ciepłego posiłku, napoi, loda, - program wyjazdu,
- potwierdzenie odbioru plakatu promocyjnego, - dokumentacja fotograficzna, w tym zdjęcia z plakatem promującym projekt w tle (min. 20 zdjęć)..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1, 60.00.00.00-8.3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2013.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
=================================================================

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE


                                    Dolne Wymiary, 25.06.2013r.


               
N/Zn:GOPS.ZP.0717.239.2013


            Odpowiedź na zapytanie dotyczące wyjaśnień do SIWZ
               


Dotyczy: przetargu na: zorganizowanie i przeprowadzenie:
I     Kursów zawodowych: a) obsługa kasy fiskalnej z fakturowaniem, b) obsługa wózków     jezdniowych z wymianą butli gazowej, c) spawacz metodą TIG
II     Kursów prawa jazdy kategorii B
III     Doradztwa zawodowego, Treningu kompetencji i umiejętności społecznych
IV     Terapii rodzinnej, Szkoły rodzica, Talonów na samodzielny zakup usług społecznych w ramach PAL
V     Dwóch spotkań o charakterze integracyjno - edukacyjnym
realizowanych w ramach projektu „Aktywni zawodowo” współfinansowanego przez
Unię Europejską w ramach Europejskiego funduszu Społecznego,
Program Operacyjny Kapitał Ludzki,
Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji,
Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.


W związku z zapytaniem do przetargu informuję, iż:
Pyt. 1. Zamawiający żąda, aby osoba prowadząca terapię rodziną posiadała kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do jej prowadzenia.
- przez kwalifikacje należy rozumieć, że osoba jest pedagogiem, psychologiem lub psychopedagogiem.
- przez uprawnienia należy rozumieć, że ukończyła szkołę Systemową terapii rodzin lub kurs/szkolenie uprawniające do prowadzenia terapii rodzinnej,
- przez doświadczenie należy rozumieć, iż osoba przeprowadziła min. jedną terapię rodzinną.
Pyt. 2 i 3. Wykonawca zapewnia dowóz uczestników na zajęcia na trasie określonej w SIWZ. Zamawiający  pomimo że posiada wiedzę dotyczącą miejscowości z których pochodzą uczestnicy zajęć( rekrutacja wstępna) to jednak nie  może wskazać konkretnych miejscowości, gdyż może to ulec zmianie z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego ( rezygnacja osoby, która wyraziła chęć uczestnictwa w zajęciach –np.  podjęcie pracy i konieczność skierowania kolejnej osoby).



ZAŁĄCZNIKI:

Specyfikacja z załącznikami



Rozstrzygnięcie przetargu:

Działając na postawie art. 92 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmnie z siedzibą w Dolnych Wymiarach zawiadamia, że w postępowaniu przetargowym polegającym na zorganizowaniu i przeprowadzeniu:

I. Kursów zawodowych: a) obsługa kasy fiskalnej z fakturowaniem, b) obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej, c) spawacz metodą TIG,
II. Kursów prawa jazdy kategorii B,
III. Doradztwa zawodowego, Treningu kompetencji i umiejętności społecznych
IV. Terapii rodzinnej, Szkoły rodzica, Talonów na samodzielny zakup usług społecznych w ramach PAL,
V. Dwóch spotkań o charakterze integracyjno – edukacyjnym,
zostały wybrane następujące oferty dla poszczególnych części zamówienia:



części II zamówienia: Kursów prawa jazdy kategorii B,



oferta oznaczona nr 1
złożona przez:
Szkoła Jazdy „PLUS” Kozłowscy Kozłowski Paweł
ul. Czereśniowa 7,
86-200 Chełmno

Wybrana oferta uzyskała 100 punktów




dotyczy części III zamówienia: Doradztwa zawodowego, Treningu kompetencji i umiejętności społecznych
oferta oznaczona nr 5

złożona przez:
INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja
Mariola Wiśniewska
ul. Chełmińska 106A/36,
86-300 Grudziądz

Wybrana oferta uzyskała 100 punktów.

część III zamówienia


dotyczy części IV zamówienia: Terapii rodzinnej, Szkoły rodzica, Talonów na samodzielny zakup usług społecznych w ramach PAL,
oznaczona nr 5
złożona przez:

INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja
Mariola Wiśniewska
ul. Chełmińska 106A/36,
86-300 Grudziądz
Wybrana oferta uzyskała 100 punktów.

IV część zamówienia


dotyczy części V zamówienia: Dwóch spotkań o charakterze integracyjno – edukacyjnym,
oznaczona nr 5
złożona przez:
INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja
Mariola Wiśniewska
ul. Chełmińska 106A/36,
86-300 Grudziądz
Wybrana oferta uzyskała 100 punktów

V część zamówienia


dotyczy części I zamówienia:
Kursów zawodowych: a)  obsługa kasy fiskalnej z fakturowaniem,  b) obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej,  c) spawacz metodą TIG

oferta oznaczona nr 4
złożona przez:
P.H.U. „ELIM”
Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego
ul. Małcużyńskiego 11, 86-105 Świecie


Załączniki

Powiadom znajomego