W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 1 500 000 ZŁ.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy PLF.271.2.2013.KS
Zamawiający Gmina Chełmno
Tryb zamówienia nieograniczony
Wartość zamówienia pow. 14 tyś euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Działając na podstawie art. 92 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zmianami) zawiadamia się, że w postępowaniu na „Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 1 500 000zł” została wybrana niżej wymieniona oferta:BANK SPÓŁDZIELCZY w Bydgoszczy,ul. Kołłątaja 8,85-080 Bydgoszcz Wybrana oferta uzyskała 100 punktów. Cena wykonania przedmiotu zamówienia : 66642,61 zł.

Chełmno: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 1 500 000 ZŁ.
Numer ogłoszenia: 406106 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6861540, faks 056 6861540.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 1 500 000 ZŁ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 500 000 zł, przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej w kwocie 1 500 000zł (słownie: Jeden milion pięćset tysięcy złotych) na warunkach określonych w SIWZ. 2) Okres kredytowania 28 miesięcy, karencja w spłacie kredytu 3 miesiące, termin spłaty kredytu 25 miesięcy: od dnia 28.02.2014r. do 31.01.2016r. 3) Wykonawca otworzy rachunek kredytowy w dniu wypłaty kredytu i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie obowiązywania umowy. 4) Wykonawca uruchomi środki kredytu w dniu podpisania umowy. 5) Oprocentowanie kredytu zmienne wg stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kredytu i odsetek, oraz stałej marży Wykonawcy, ustalonej na podstawie złożonej oferty. 6) Zobowiązania Zamawiającego z tytułu odsetek od kredytu regulowane będą w okresach miesięcznych od kwoty zadłużenia, a ich spłata następować będzie ostatniego dnia miesiąca. 7) Marża Wykonawcy obejmująca wszelkie opłaty, prowizje i inne korzyści bankowe jest stała w umownym okresie kredytowania. 8) Do obliczenia kosztu kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 30 września 2013r . 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu, zmiany harmonogramu spłaty rat kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych opłat. 10) Spłata kredytu nastąpi w 25 ratach miesięcznych płatnych do ostatniego dnia miesiąca, przy czym spłata pierwszej raty nastąpi 28.02.2014r., a ostatniej 31.01.2016r. 11) Jeżeli data spłaty kredytu przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, spłata następuje w poprzedzającym dniu roboczym przed terminem określonym w umowie kredytu. 12) Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowi weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 66.11.30.00-5 - usługi udzielania kredytu. 3. Celem zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, wraz ze SIWZ zamieszcza się na stronie internetowej następujące dokumenty: 1) Sprawozdanie Rb-NDS, Rb-N, Rb-Z, Rb -UZ za rok 2011 i 2012 r. oraz II kwartał 2013r.; 2) Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Toruniu w sprawie: - projektu budżetu na 2013r.; - sfinansowania deficytu budżetowego na 2013r.; - projektu wieloletniej prognozy finansowej oraz prawidłowości planowanej kwoty długu w latach 2013 -2018, - z wykonania budżetu za 2012r 6) Stan zadłużenia gminy na 30 września 2013r.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmno ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok. 312.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chełmno ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok. 319.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

==================================================================

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE Z DNIA 11.10.2013r.


Dotyczy : przetargu nieograniczonego na „Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 1 500 000”.

 Numer ogłoszenia: 406106-2013

Stosownie do art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późniejszymi zmianami), zwanej dalej Pzp, Gmina Chełmno z siedzibą w Chełmnie, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko – pomorskie, udziela wyjaśnień na zadane pytania.

 

Treść pytań oraz treść udzielonych wyjaśnień brzmi następująco:

 

1.       Regulamin organizacyjny.

Regulamin organizacyjny umieszczony na stronie www.bip.chelmno.ug.pl w zakładce Zarządzenia, Zarządzenie Nr 11/12 Wójta Gminy Chełmno z dnia 1 marca 2012 r,

2.       Stan mienia gminy na 31.12.2012 r.

Informacja o stanie mienia Gminy Chełmno umieszczona na stronie www jw. w zakładce  budżet , katalog realizacja budżetu, sprawozdanie za 2012 rok, załącznik nr 5.

3.       Czy  w przypadku wybrania oferty naszego banku, zostaną udostępnione aktualne zaświadczenia o niezaleganiu w ZUS i US ?

Tak


=================================================================

ZAŁĄCZNIKI:


Specyfikacja

formularz oferty poprawiony

Oświadczenie art.22

Oświadczenie art.24

Informacja o grupie kapitałowej

Sprawozdania za 2011 rok

Sprawozdania za 2012 rok

opinia rio z wykonania budzetu za 2012

Sprawozdania za drugi kwartał 2013 rok

Opinia RIO

Stan zobowiązań

ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA

ZAŁĄCZNIK NR1 DO ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIE

OPINIA RIO O MOŻLIWOŚCI SPŁATY KREDYTU

Wyniki postępowania przetargowego

Załączniki

Opinia RIO pdf, 8.74 MB
Specyfikacja docx, 32 kB

Powiadom znajomego