W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Łęg i Wielkie Łunawy.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy RBG.271.8.2014.JK
Zamawiający Gmina Chełmno
Tryb zamówienia nieograniczony
Wartość zamówienia pow.30 tyś euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013r. poz. 907) Gmina Chełmno zawiadamia, że w postępowaniu pn.: „Przebudowę dróg gminnych w miejscowości Łęg i Wielkie Łunawy” została wybrana niżej wymieniona oferta: Oferta oznaczona nr 3 złożona przez:Firma Handlowo Usługowa „KIC-TRANS” Piotr Różycki,ul. Broniewskiego 4,86-140 Drzycim,Wybrana oferta uzyskała 100 punktów. Cena wykonania zamówienia: – 378.909,75 zł

Chełmno: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Łęg i Wielkie Łunawy
Numer ogłoszenia: 226894 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6861540, faks 056 6861540.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Łęg i Wielkie Łunawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Łęg i Wielkie Łunawy Zadanie I - Przebudowa drogi gminnej nr 0601136C Łęg - droga powiatowa nr 44438C Etap II od km 1+000 do km 1+819. Zadanie II - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wielkie Łunawy Szczegółowy zakres prac określony jest w załączonych do SIWZ dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych oraz kosztorysach ofertowych Wspólny Słownik zamówień : Roboty w zakresie naprawy dróg - Kod CPV: 45.23.31.42-6 Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca na własny koszt wykona projekty czasowej organizacji ruchu na czas przebudowy tych odcinków dróg. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie i zapoznanie się z dokumentacją . UWAGA : Warstwę podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego należy wykonać przy zastosowaniu układarki. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie wymagane wyniki z przeprowadzonych prób i badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały,powykonawczą inwentaryzację geodezyjną w 3 egzemplarzach na każdą drogę oraz wszelkie inne dokumenty wymagane do prawidłowego zakończenia i oddania ich do bieżącego użytkowania. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego oraz wydłużenia rękojmi za wady przedmiotu zamówienia do 36 miesięcy licząc od daty podpisania przez Strony odbioru końcowego . Gwarancja i rękojmia obejmują także pobocza drogi..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zakres prac: Roboty w zakresie naprawy dróg - Kod CPV: 45.23.31.42-6

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późń. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu termin zostanie zachowany, jeżeli bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, lecz nie wystarczającym do stwierdzenia, że wadium zostało wniesione w terminie. Wadium wnoszone w innych formach musi być złożone we wskazanym terminie w oryginale w kasie Zamawiającego - pokój nr 312 (II piętro), a kopię załączyć do oferty. Treść gwarancji lub poręczenia musi zawierać zapis dotyczący zatrzymania wadium z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Brak takiego zapisu w gwarancji lub poręczeniu spowoduje odrzucenie oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: Bank Millennium Oddział Chełmno Nr 68 1160 2202 0000 0000 6087 8332 z adnotacją: Wadium - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Łęg i Wielkie Łunawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek udziału w postępowaniu zostanie spełniony jeżeli Wykonawca w wykazie (załącznik nr 3) przedstawi, że wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty polegające na budowie lub przebudowie dróg, o zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN brutto każda w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca spośród osób skierowanych do realizacji zadania dysponował będzie, co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy lub robót drogowych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej odpowiedniej do przedmiotu zamówienia wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 23 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie w/s przekazania części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 5)Kosztorysy ofertowe : a - Przebudowa drogi gminnej nr 0601136C Łęg - droga powiatowa nr 44438C Etap II od km 1+000 do km 1+819 - załącznik nr 10 a do SIWZ. b - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wielkie Łunawy - załącznik nr 10 b do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1)zmiana zakresu zamówienia spowodowana zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta - pod warunkiem zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, co wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego; 2)zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stało się niemożliwe, bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie - pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiany sposobu wykonania zamówienia powodującej uprawnienie procesu budowy, zwiększenie bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększania ceny, co wymaga udokumentowania w dzienniku budowy i potwierdzenia przez inspektora nadzoru inwestorskiego; 3)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie - o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania, co wymaga udokumentowania w dzienniku budowy i potwierdzenia przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz akceptacji Zamawiającego; b) zaistnienia wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych (odbiegających od naturalnie występujących w danej porze roku), uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, w szczególności mogących spowodować zniszczenie robót lub powodujących konieczność ich wstrzymania ze względu na konieczność zachowania wymogów stosowanych technologii, np.: temperatura, wilgotność powietrza - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonanie zamówienia, co wymaga udokumentowania w dzienniku budowy, potwierdzenia inspektora nadzoru inwestorskiego oraz akceptacji Zamawiającego oraz akceptacji Zamawiającego; c) warunków geologicznych, archeologicznych i wodnych, w przypadku wystąpienia niezainwentaryzowanych urządzeń i instalacji podziemnych lub urządzeń infrastruktury, będących przyczyną kolizji, których usunięcie będzie powodowało prace dotychczas nieprzewidziane lub powodujących konieczność wstrzymania robót objętych umową - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem zamówienia, co wymaga udokumentowania w dzienniku budowy i potwierdzenia przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz akceptacji Zamawiającego; d) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie - czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem zamówienia, co wymaga udokumentowania w dzienniku budowy, potwierdzenia inspektora nadzoru inwestorskiego oraz akceptacji Zamawiającego oraz akceptacji Zamawiającego; e) konieczności uzyskania decyzji administracyjnej lub uzgodnień przez uprawniony organ, w szczególności organ nadzoru budowlanego, ochrony środowiska mogących spowodować wstrzymanie robót, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji lub uzgodnień, wymaga udokumentowania w dzienniku budowy i potwierdzenia przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz akceptacji Zamawiającego; f) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, co wymaga udokumentowania w dzienniku budowy i potwierdzenia przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz akceptacji Zamawiającego; g) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, h) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy. 3. Zmiana ceny określonej w Formularzu oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ, jeśli zmiana dotyczyć będzie zmiany zakresu zamówienia lub zmiany sposobu wykonania zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia na podstawie kosztorysu powykonawczego. 4 Zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę umowy - aneks. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmiany leży udokumentowanie powstałej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmno ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok.215.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Chełmno ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok.319.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




ZAŁĄCZNIK:

Dokumentacja przetargowa

Dokumentacja na drogę w Łęgu

Dokumentacja na drogę w Wielkich Łunawach

Wynik postępowania przetargowego

Załączniki

Powiadom znajomego