W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

Gmina Chełmno pozyskała 100.000,00 zł w ramach projektu : „Dostępny Samorząd – granty”. 

Gmina Chełmno pozyskała 100.000,00 zł w ramach projektu : „Dostępny Samorząd – granty”. 
Celem projektu jest poprawa dostępności do usług publicznych świadczonych przez Urząd Gminy Chełmno dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób niepełnosprawnych poprzez likwidację barier architektonicznych, technicznych czy komunikacyjnych, aby spełnić warunek dostępności dla wszystkich.


W ramach grantu zostaną zakupione:


-pasy ostrzegawcze przed schodami i innymi niebezpiecznymi miejscami
-rampy progowe dla wózków inwalidzkich
-oprogramowanie wspomagające nawigowanie w budynku oraz lokalizację i ewakuację osób ze szczególnymi potrzebami z dźwiękowym systemem informacyjnym, tłumacz języka migowego
-tabliczki przydrzwiowe z wypukłym oznaczeniem nr pokoju, opisem w alfabecie Braille'a i kodem QR
-lupa optyczna
-kontrastowe oznaczenia stopni na schodach oraz drzwi wykonanych z przezroczystych materiałów

Projekt pn. „Dostępny samorząd – granty” jest finansowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) 2014-2020,
Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.

Termin realizacji zadania do dnia 31.05.2023 r.

Powiadom znajomego