1. Wymagania niezbędne:
O zatrudnienie może ubiegać się osoba, która:
1) Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
2) Nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3) Cieszy się nieposzlakowaną opinią,
4) Posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonania pracy na stanowisku objętym konkursem:
a) wykształcenie min. średnie,
b) min. 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku urzędniczym w samorządzie,
c) doświadczenie zawodowe związane z obsługą programów w zakresie elektronicznego zarządzania dokumentami np. Elektroniczne Zarządzanie Dokumentami (EZD), Elektroniczny Obieg Dokumentacji (EOD).
5) Dobra znajomość obsługi komputerów PC, systemów operacyjnych, pakietów biurowych, aplikacji poczty elektronicznej, umiejętność korzystania z internetu.
6) Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
7) Posiada obywatelstwo polskie,
8) Posiada prawo jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów z zakresu kadr.
3. Warunki pracy na stanowisku.
1) Praca będzie wykonywana w Urzędzie Gminy Chełmno, ul. Dworcowa 5, 86 – 200 Chełmno.
2) Stanowisko pracy przy komputerze.
3) Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy tj. cały etat, zgodnie z rozkładem czasu pracy obowiązującym w UG Chełmno. Planowany termin zatrudnienia to 1 maja 2024 r.
4) Wynagrodzenie ustalone zostanie na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 1960 z póź. zm.).oraz Regulaminu wynagradzania pracowników UG Chełmno.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie kancelarii Urzędu zgodnie z instrukcją wykonywania czynności kancelaryjnych;
b) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu;
c) prowadzenie ewidencji korespondencji w wersji elektronicznej;
d) prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków, petycji oraz innych pism wpływających do Urzędu;
e) prenumeratę czasopism i zaopatrywanie Urzędu w wydawnictwa specjalistyczne;
f) prowadzenie spraw kadrowych Urzędu;
g) prowadzenie rejestru pieczęci i nadzór nad ich przechowywaniem;
h) przyjmowanie interesantów w tym zgłaszających petycje, skargi i wnioski;
i) zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne oraz środki czystości;
j) prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych;
k) prowadzenie gospodarki drukami i formularzami;
l) utrzymanie urządzeń i sprzętu informatycznego i elektronicznego w Urzędzie w pełnej sprawności technicznej poprzez zlecanie konserwacji i napraw;
m) prowadzenie kart wydatków w ramach przydzielonych środków finansowych oraz sporządzenie sprawozdań;
n) dbałość o estetykę pomieszczeń kancelarii i gabinetu Wójta;
o) wykonywanie poleceń kierownika;
p) organizowanie kontaktów interesantów z Wójtem lub Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych referatów;
q) pomoc w obsłudze administracyjnej Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii:
- rejestrowanie, bilansowanie i monitorowanie wydatków;
- prowadzenie korespondencji – odpowiedzi na wnioski, poczta przychodząca itp.
- przygotowywanie materiałów na posiedzenia komisji (ksero, oferty firm i instytucji);
5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie
(dyplom lub zaświadczenie o ukończonych studiach poświadczone za zgodność z oryginałem)
d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e) kserokopię świadectw pracy szczególnie mające na uwadze potwierdzenie stażu pracy (lub umów o pracę lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie, jeśli kandydat jest w trakcie zatrudnienia),
f) inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe w związku z wymaganiami zawartymi w punkcie 1.4,
g) kserokopię zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
h) referencje, opinie i inne dokumenty potwierdzające nieposzlakowaną opinię kandydata, umiejętności i predyspozycje,
i) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
j) oświadczenia:
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o nie toczącym się przeciwko kandydatowi postępowaniu karnym,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
6. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w Urzędzie Gminy Chełmno do dnia 10.04.2024r. do godz. 10.00 osobiście (I piętro pok. 103), pocztą elektroniczną na adres urzad@gmina-chelmno.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres ul. Dworcowa 5, 86- 200 Chełmno (decyduje data wpływu do Urzędu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. kancelaryjno-technicznych, administracyjno-gospodarczych i kadr”.
Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
7. Informacje dodatkowe.
7.1 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej (http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl/) oraz na tablicy informacyjnej przy Urzędzie Gminy Chełmno,
7.2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną niezwłocznie poinformowani telefonicznie o terminie dalszego postępowania,
7.3 W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%,
7.4 Kandydaci, którzy nie zostali zatrudnieni będą mogli dokonać odbioru swoich dokumentów aplikacyjnych osobiście za pokwitowaniem w okresie trzech miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru,
7.5 Dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego w procesie rekrutacji i zatrudnionego w UG Chełmno zostaną dołączone do akt osobowych



Załączniki:

klauzula informacyjna - rekrutacja na podstawie
Kwestionariusz_osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Ogłoszenie o naborze
Oswiadczenie_o_korzystaniu_z_pelni_praw_publicznych
Oswiadczenie_o_posiadaniu_obywatelstwa_polskiego
Oświadczenie - postępowanie karne
Oświadczenie o niekaralności - przestępstwa skarbowe