W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

Obiweszczenie Starosty Powiatu Chełmińskiego o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej „Rozbudowa drogi powiatowej o budowę ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Podwiesk, wzdłuż drogi powiatowej nr 1621 C relacji Chełmno-Mniszek”.

Starosta Chełmiński

    ul. Harcerska 1

  86-200 Chełmno


AABŚ.A.6740.2.2.2017.AB


OBWIESZCZENIE
STAROSTY CHEŁMIŃSKIEGO
 
o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej

 


Na podstawie art. 11f, ust. 3 i 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity               Dz. U. z 2017r., poz. 1496) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz.1257) Starosta Chełmiński zawiadamia, że wydał na rzecz Zarządu Powiatu w Chełmnie decyzję nr 3/2017 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.:

 „Rozbudowa drogi powiatowej o budowę ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Podwiesk, wzdłuż drogi powiatowej nr 1621 C relacji Chełmno-Mniszek”.

 

Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej jest również decyzją zatwierdzającą projekt podziału nieruchomości na potrzeby inwestycji.

W/w decyzja zawiera oznaczenie nieruchomości według katastru nieruchomości, na których realizowana będzie inwestycja, oraz nieruchomości, które z mocy prawa stają się własnością Powiatu Chełmińskiego. Odszkodowania za przejęte nieruchomości ustalone zostaną przez Starostę Chełmińskiego w odrębnych decyzjach.

            Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanowi podstawę do dokonania wpisów w księdze wieczystej i w katastrze nieruchomości.


Strony postępowania mogą zapoznać się z treścią wyżej wymienionej decyzji w Wydziale Administracji Architektoniczno – Budowlanej i Środowiska Starostwa Powiatowego                          w Chełmnie, przy ul. Harcerskiej 1 (pokój nr 16 lub 6), w godzinach pracy Urzędu (poniedziałki, środy, czwartki – w godz. 730do 1530, wtorki – w godz. 730do 1630, piątki - w godz. 730do 1430).

Od decyzji służy stronom prawo wniesienia odwołania do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego, za pośrednictwem Starosty Chełmińskiego w terminie czternastu dni od dnia doręczenia decyzji lub zawiadomienia o wydaniu decyzji. Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia             14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie,              tj. od dnia 8 września 2017r.

Zawiadomienie w drodze obwieszczenia zostaje podane do publicznej wiadomości:                  w urzędzie Gminy Chełmno, w Starostwie Powiatowym w Chełmnie, Biuletynie Informacji Publicznej w/w urzędów oraz w prasie lokalnej.





                                                                                              z up. Starosty

                                                                                            Arkadiusz Beska

                                                                                                 Naczelnik

                                                                                      Wydziału Administracji

                                                                           Architektoniczno – Budowlanej i Środowiska



Powiadom znajomego