W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

ZMIANA TERMINU WYPŁAT ŚWIADCZEŃ

                                                                                              Chełmno, dnia 29.10.2019 r.

 

 

 

 

 

ZMIANA TERMINU WYPŁAT ŚWIADCZEŃ


Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmnie informuje, że :

 

Od miesiąca listopada 2019 r. wypłaty świadczeń rodzinnych, opiekuńczych oraz świadczeń z Funduszu Alimentacyjnego będą realizowane 25 dnia każdego miesiąca.

 

Jeżeli 25 dzień przypadnie na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy lub na sobotę, wypłata świadczenia nastąpi w następny dzień, który nie jest ustawowo dniem wolnym od pracy ani sobotą.

 

Zmiana terminu wypłaty  świadczeń spowodowana jest koniecznością ujednolicenia terminu realizacji świadczeń w tutejszym Ośrodku.

 

Powiadom znajomego