Zawiadomienie o zakończeniu zbierania materiału dowodowego.
Chełmno, dnia 21.09.2015 r.
RBG.6220.5.2014.KZ
Na podstawie art. 10 § 1, art. 28, art. 49 oraz art. 73 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.) w związku z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 z późn. zm.)
zawiadamia się strony postępowania o zakończeniu zbierania materiału dowodowego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na:
budowie nowego budynku inwentarskiego oraz modernizacji istniejącej chlewni na działce nr 273/1 w Bieńkówce.
Inwestor: Maciej Marchlik
Bieńkówka 37
86 – 200 Chełmno
Strony postępowania: Zgodnie z art. 28 Kpa stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.
Stosownie do treści art. 10 § 1 oraz art. 73 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadamia się strony o możliwości zapoznania się z treścią dokumentów w siedzibie Urzędu Gminy Chełmno, ul. Dworcowa 1, 86 – 200 Chełmno, pokój nr 215, od poniedziałku do piątku od godziny 8°° do godziny 14°° oraz wypowiedzenia się na piśmie, przed wydaniem decyzji co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, w terminie 7 dni od otrzymania zawiadomienia.
Otrzymują:
1. Pan Maciej Marchlik, Bieńkówka 37, 86 – 200 Chełmno;
2. Pan Stanisław Kulwicki, Borówno 8, 86 – 200 Chełmno;
3. Pani Aleksandra Kulwicka, Borówno 8, 86 – 200 Chełmno;
4. Pan Andrzej Zaremba, Borówno 21, 86 – 21 Chełmno;
5. Pani Jolanta Zaremba, Borówno 21, 86 – 200 Chełmno0;
6. Pani Mieczysława Witkowska, Kokocko 46, 86 – 260 Unisław;
7. Pan Józef Geppus, Bieńkówka 45, 86 – 200 Chełmno;
8. Sołectwo Bieńkówka,
9. Sołectwo Borówno;
10. a/a
Do wiadomości:
1. BIP Gmina Chełmno.
2. Tablica ogłoszeń UG.