W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

Co z obowiązkiem meldunkowym i dowodami osobistymi po 1 marca?

Od 01 marca 2015r. dowody osobiste będą wydawane  na nowych zasadach, przy czym dotychczasowe wydane dowody zachowują ważność do terminu określonego w dowodach. Wnioski o wydanie dowodu osobistego można składać w siedzibie urzędu dowolnej gminy w formie papierowej wypełnione i podpisane przez wnioskodawcę własnoręcznie w obecności pracownika urzędu. Formularz może również wypełnić pracownik urzędu na podstawie podanych przez wnioskodawcę danych zawartych w rejestrze PESEL i podpisany przez wnioskodawcę własnoręcznie w siedzibie organu gminy w obecności pracownika.

Film przygotowany przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych

Powiadom znajomego