Od 01 marca 2015r. dowody osobiste będą wydawane na nowych zasadach, przy czym dotychczasowe wydane dowody zachowują ważność do terminu określonego w dowodach. Wnioski o wydanie dowodu osobistego można składać w siedzibie urzędu dowolnej gminy w formie papierowej wypełnione i podpisane przez wnioskodawcę własnoręcznie w obecności pracownika urzędu. Formularz może również wypełnić pracownik urzędu na podstawie podanych przez wnioskodawcę danych zawartych w rejestrze PESEL i podpisany przez wnioskodawcę własnoręcznie w siedzibie organu gminy w obecności pracownika.
Urząd Gminy Chełmno
ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno
tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40
email: urzad@gmina-chelmno.pl
NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447
NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO: 871118490