W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

Zaproszenie na szkolenie

W imieniu Europejskiego Centrum Współpracy Młodzieży w Toruniu oraz Stowarzyszenia „Tilia”, Starostwo Powiatowe w Chełmnie zaprasza podmioty ekonomii społecznej (organizacje pozarządowe, spółdzielnie pracy, spółdzielnie socjalne) oraz osoby fizyczne, w tym również bezrobotnych, z terenu woj. kujawsko – pomorskiego z powiatów: chełmińskiego, aleksandrowskiego, toruńskiego, m. Toruń, do uczestnictwa w bezpłatnym szkoleniu

    „Jak pozyskać środki na działania? Podstawy fundraisingu.”

 

Termin i miejsce szkolenia:

27 listopada 2014 r. – Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1, sala nr 2,

godz. 9.00 – 17.00 (8 godz.) – z przerwą na obiad.

 

Termin nadsyłania zgłoszeń: 25 listopada 2014 r. nr fax 056 657 60 85,

e-mail: szkolenia@tilia.org.pl

 

Organizacje, które nie mają możliwości przesłania Karty Zgłoszeniowej faxem lub mailem, mogą dostarczyć zgłoszenie do pokoju nr 19 siedziby Starostwa.

Druk do pobrania dostępny jest na stronie internetowej www.powiat-chelmno.pl

Liczba miejsc jest ograniczona. Ostateczna weryfikacja i kwalifikacja uczestników szkoleń należy do Stowarzyszenia „Tilia”. Zgłoszenia zostaną potwierdzone przez organizatorów.

Powiadom znajomego