W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

Urząd KNF - zaproszenie na webinarium CEDUR „Crowdfunding pożyczkowy – jak przygotować Arkusz Kluczowych Informacji Inwestycyjnych (AKII)”, 18 września 2024 roku

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza właścicieli platform usług finansowania społecznościowego oraz potencjalnych właścicieli projektów opartych na finansowaniu społecznościowym na webinarium CEDUR „Crowdfunding pożyczkowy – jak przygotować Arkusz Kluczowych Informacji Inwestycyjnych (AKII)”, które odbędzie się 18 września 2024 roku 
(9:30-16:00).

Dla kogo: dla właścicieli platform usług finansowania społecznościowego oraz potencjalnych właścicieli projektów opartych na finansowaniu społecznościowym (właścicieli m.in.: firm deweloperskich, zakładów produkcyjnych, firm prowadzących działalność handlową, działalność przetwórczą, działalność przemysłową oraz każdego innego podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą z branży, będącym małym lub średnim przedsiębiorstwem, a także dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą).

Cel: przedstawienie zasad sporządzenia i zawartości Arkusza Kluczowych Informacji Inwestycyjnych, w tym omówienie wymogów regulacyjnych.

Zgłoszenia: rejestracja na webinarium CEDUR odbywa się online, tj. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy – link do strony z odnośnikiem do formularza:

https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/edukacja_cedur/seminaria?articleId=89605&p_id=18


Potwierdzenia uczestnictwa zostaną przesłane do 17 września 2024 roku. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną 
w dniu webinarium, potwierdzenia uczestnictwa oraz zaproszenia na spotkanie (wraz z linkiem) będą przesyłane na bieżąco. 

Nadsyłanie pytań: anonimowe pytania dotyczące tematyki webinarium można nadsyłać poprzez elektroniczny formularz, który dostępny jest pod adresem www.knf.gov.pl na podstronie „Edukacja finansowa/Seminaria CEDUR” – do 10 września 2024 roku.

Informacje techniczne: W celu uczestnictwa w webinarium niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu uczestniczyć można poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację Cisco Webex. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące dołączenia do spotkania zostaną przesłane po potwierdzeniu uczestnictwa oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem (wraz z linkiem) na spotkanie.

Udział w webinarium jest bezpłatny.

Organizator: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego. Webinarium jest organizowane w ramach projektu edukacyjnego Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR.

Załączniki

Powiadom znajomego