W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

Ogłoszenie o zwołaniu XXX Sesji Rady Gminy Chełmno na dzień 24.11.2022 r.

 
 

 
O g ł o s z e n i e
 

 

Informuję wszystkich mieszkańców Gminy Chełmno, że na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372; zm.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1834.)

 

z w o ł u j ę

XXX Sesję Rady Gminy Chełmno VIII kadencji
na dzień 24 listopada 2022 roku, na godz. 10.00

w Sali Narad Urzędu Gminy Chełmno.

 

 



1.      Czynności wstępne obrad:

2.      Otwarcie obrad oraz przywitanie uczestników XXX Sesji Rady Gminy Chełmno,

3.      Przedstawienie porządku obrad.

4.      Przedstawienie uchwał Rady Gminy Chełmno podjętych na poprzedniej Sesji oraz sprawozdania z ich realizacji.

5.      Informacja o przyjętych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.

6.      Przedstawienie sprawozdania Wójta Gminy Chełmno i Komisji Rady Gminy Chełmno z działalności w okresie międzysesyjnym.

7.      Uchwała w sprawie obniżenia ceny skupu żyta do celów wymiaru podatku rolnego na 2023 rok. 

8.      Uchwała w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na rok 2023. 

9.      Uchwała w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2023 rok. 

10.  Uchwała w sprawie uchwalenia na 2023 rok Programu współpracy Gminy Chełmno z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. 

11.   Uchwała w sprawie określenia stawki za 1 kilometr przebiegu pojazdu w Gminie Chełmno. 

12.  Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki położonej w miejscowości Kałdus – gmina Chełmno. 

13.  Informacji o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Chełmno w roku szkolnym 2021/2022. 

14.  Informacja o analizie oświadczeń majątkowych Radnych Gminy Chełmno za 2021 r. 

15.  Informacja o analizie oświadczeń majątkowych Pracowników Urzędu Gminy Chełmno za 2021 r. 

16.  Czynności końcowe obrad:

17.  dyskusja ogólna i wolne wnioski,

18.  ewentualne komunikaty,

19.  zakończenie obrad.

20.  Czynności końcowe obrad:

a)      dyskusja ogólna i wolne wnioski,

b)      ewentualne komunikaty,

c)      zakończenie obrad.

 

 

 



Przewodniczący Rady Gminy

 (-) Mieczysław Urbański

 

Chełmno, dnia 16.11.2022 r.

Powiadom znajomego