W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa 41 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Chełmno.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Chełmno, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6861540, fax 056 6861540.
Tryb zamówienia nieograniczony
Wartość zamówienia pow. 14.000 EURO
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Działając na podstawie art. 92 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) zawiadamia się, że w postępowaniu na „Budowę 41 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Chełmno” została wybrana niżej wymieniona oferta: Oferta oznaczona nr 3 złożona przez: Wielobranżowy Zakład Usługowy - Andrzej Zbigniew Sieradzki ul. Botaniczna 25A 87 – 800 Włocławek
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmno, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6861540, fax 056 6861540.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-chelmno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa 41 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Chełmno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie 41 przydomowych oczyszczalni ścieków na posesjach położonych na terenie Gminy Chełmno. Wybudowanie oczyszczalni nastąpi w czterech różnych wariantach - uzależnionych od lokalnych warunków wodno - gruntowych, topografii działki oraz od charakteru i wielkości obiektu: - wariant I: oczyszczalnia z osadnikiem gnilnym i drenażem - 32 szt.; - wariant II: oczyszczalnia z osadnikiem gnilnym i kopcem drenażowym - 1szt.; - wariant III: oczyszczalnia z osadnikiem gnilnym i drenażem wraz z przepompownią - 2 szt.; - wariant IV: oczyszczalnia z osadnikiem gnilnym, przepompownią i kopcem drenażowym - 6 szt. Do wybudowania oczyszczalni w/w wariantach należy zastosować oczyszczalnie typu SOTRALENTZ (lub typ równoważny posiadający te same parametry techniczne). Dla poszczególnych oczyszczalni należy zastosować zbiorniki o pojemności 2000 dm3, 3000 dm3, 4000 dm3 - w zależności od danej posesji. Każda z oczyszczalni ma odrębny projekt techniczny (jeden na daną posesję) na podstawie, którego należy wykonać roboty. Wykonawca w ramach zamówienia wykona również obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu geodezyjnym prac i wykonaniu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje załączony przedmiar robót na bazie którego należy opracować kosztorys ofertowy, który należy dołączyć do oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8, 45.11.21.00-6, 45.23.24.21-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem postępowania, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał minimum 60 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków zbliżonych zakresem do prac objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę zbliżoną zamawiający uzna jednorazową budowę minimum 20 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków; 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego; 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmno.ug.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmno, ul. Dworcowa 1, 86 - 200 Chełmno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chełmno, ul. Dworcowa 1, 86 - 200 Chełmno, pokój nr 45 - II piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Załączniki: 

 

Załączniki

Powiadom znajomego