W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa 100 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Chełmno.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Chełmno
Tryb zamówienia nieograniczony
Wartość zamówienia pow. 14 tyś euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Działając na podstawie art. 92 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamia się, że w postępowaniu na „Budowę 100 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Chełmno” została wybrana niżej wymieniona oferta: Oferta oznaczona nr 1 złożona przez: AWAS – SYSTEMY Sp. Z o.o. ul. Żegańska 1 04 – 713 Warszawa

Chełmno: Budowa 100 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Chełmno.
Numer ogłoszenia: 166979 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6861540, faks 056 6861540.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa 100 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Chełmno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie 100 przydomowych oczyszczalni ścieków na posesjach położonych na terenie Gminy Chełmno.Wybudowanie oczyszczalni nastąpi w trzech różnych wariantach uzależnionych od lokalnych warunków wodno - gruntowych, topografii działki oraz od charakteru i wielkości obiektu: - wariant I: oczyszczalnia z osadnikiem gnilnym i drenażem - 76 szt., - wariant II: oczyszczalnia z osadnikiem gnilnym i drenażem wraz z przepompownią - 21 szt., - wariant III: oczyszczalnia z osadem czynnym typu Halson - 3 szt. Do wybudowania oczyszczalni w/w wariantach należy zastosować oczyszczalnie typu SOTRALENTZ (lub typ równoważny posiadający te same parametry techniczne). Każda z oczyszczalni ma odrębny projekt techniczny (jeden na daną posesję) na podstawie, którego należy wykonać roboty. Wykonawca w ramach zamówienia wykona również obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu geodezyjnym prac i wykonaniu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje załączony kosztorys ślepy na bazie, którego należy opracować kosztorys ofertowy, który należy dołączyć do oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.24.40-8, 45.11.21.00-6, 45.23.24.21-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 200.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem postępowania. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się: a)wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotą budowlaną na kwotę minimum 100.000,00 zł dotyczącą robót budowlanych w zakresie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków. 2)Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby zawodowej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum 1 robota), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji), że roboty te zostały wykonane należycie; 2)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających wymagane uprawnienia wraz z dokumentami potwierdzającymi te uprawnienia. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli: 1)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Niepodleganie wykluczeniu z postępowania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania: 1)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz każdy z Wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art., 24 ust 1 i 2 ustawy; 2)Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3)wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1)Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 3)Wykaz wykonanych prac podobnych wraz z potwierdzeniem, że prace wskazane w wykazie, zostały wykonane należycie - załącznik nr 3. 4)Oświadczenie Wykonawcy w sprawie powierzenia części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 4. 5)Wypełniony kosztorys ofertowy - załącznik nr 5. 6)Dowód wniesienia wadium w przypadku przelewu. 7)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywania zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego). 9)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11)Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 2.Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej. 3.Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w SIWZ oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 4.Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy (uprawnioną zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną), a w przypadku składania oferty wspólnej - przez pełnomocnika Wykonawców składających ofertę wspólną. 5.Podpisy na ofercie, oświadczeniach i dokumentach powinny być czytelne albo opatrzone imienną pieczątką. 6.Poprawki powinny być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem osoby upoważnionej. 7.Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedna ofertę. 8.W przypadku, gdy jakikolwiek składnik wzoru oferty nie dotyczy Wykonawcy, należy wpisać nie dotyczy. 9.Wymagane powyżej dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 10.Ponadto zaleca się załączenie spisu treści oferty, ułożenia wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w SIWZ, spięcie oferty w sposób zapobiegający jej dekompletacji oraz ponumerowanie wszystkich stron..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmno ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok. 215.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Chełmno ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok. 319.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 w ramach działania 321. Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

 

Dokumenty przetargowe wersja open office

Dokumenty przetargowe wersja office

PRZEDMIAR

Przykładowe dokumentacje oczyszczalni 1

Przykładowe dokumentacje oczyszczalni 2

Przykładowe dokumentacje oczyszczalni 3

Odpowiedź na zapytanie

PRZEDMIAR1

Odpowiedź na zapytanie nr 2

Wynik postępowania przetargowego

Załączniki

PRZEDMIAR rar, 447 kB
PRZEDMIAR1 ath, 1.07 MB

Powiadom znajomego