Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI KAŁDUS |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Gmina Chełmno |
Tryb zamówienia | nieograniczony |
Wartość zamówienia | pow. 14 tyś euro |
Termin składania ofert |
Chełmno: BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI KAŁDUS
Numer ogłoszenia: 172735 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6861540, faks 056 6861540.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI KAŁDUS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa chodnika w miejscowości Kałdus obejmująca w szczególności : 1)roboty przygotowawcze iziemne : roboty pomiarowe, ścinka poboczy, odtworzenie rowów, wykonanie koryta pod chodnik i zjazdy 2)przepusty pod zjazdami : wykonanie ław żwirowych, ułożenie rur i wykonanie ścianek czolowych 3)krawężniki i obrzeża: wykonanie ław pod krawężniki, ustawienie krawężników i obrzeży 4)nawierzchnia na chodniku ; wykonanie warstwy odcinającej z piasku, ułożenie nawierzchni z kostki 5)zjazdy : wykonanie warstwy odcinającej z piasku, wykonanie podbudowy z betonu, ułożenie nawierzchni z kostki 6)urządzenia bezpieczeństwa : ustawienie barier i poręczy ochronnych, ustawienie znaków pionowych, malowanie poziome 7)elementy odwodnienia : wykonanie ścieków liniowych, ułożenie korytek ściekowych, wykonanie ścieku z kostki 8)roboty wykończeniowe : uzupełnienie nawierzchni asfaltem lanym przy krawężnikach, plantowanie poboczy i skarp. 2. CPV - 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia (z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3.600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem postępowania. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się: a)wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotą budowlaną na conajmniej 300 m2 powierzchni, dotyczącą robót budowlanych w zakresie budowy chodnika lub placu parkingowego 2)Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: a)osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 23 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby zawodowej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem, powierzchnią i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum 1 robota), z podaniem ich wartości, powierzchni robót oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji), że roboty te zostały wykonane należycie; 2)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających wymagane uprawnienia wraz z dokumentami potwierdzającymi te uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli: 1)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Niepodleganie wykluczeniu z postępowania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania: 1)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz każdy z Wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art., 24 ust 1 i 2 ustawy; 2)Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3)wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem postępowania. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się: a)wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotą budowlaną na conajmniej 300 m2 powierzchni, dotyczącą robót budowlanych w zakresie budowy chodnika lub placu parkingowego 2)Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: a)osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 23 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby zawodowej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem, powierzchnią i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum 1 robota), z podaniem ich wartości, powierzchni robót oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji), że roboty te zostały wykonane należycie; 2)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających wymagane uprawnienia wraz z dokumentami potwierdzającymi te uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli: 1)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Niepodleganie wykluczeniu z postępowania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania: 1)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz każdy z Wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art., 24 ust 1 i 2 ustawy; 2)Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3)wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmno Ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok. 215.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Chełmno Ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok. 319.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Załączniki:
Dokumantacja techniczna część opisowa
Dokumantacja techniczna część rysunkowa
Dokumenty przetargowe wersja open office