W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI KAŁDUS
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Chełmno
Tryb zamówienia nieograniczony
Wartość zamówienia pow. 14 tyś euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Działając na podstawie art.92 ustawy prawo zamówień publicznych(tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm) zawiadamia, że w postępowaniu na Budowa chodnika w miejscowości Kałdus została wybrana niżej wymieniona oferta: Oferta oznaczona nr 1 złożona przez: RuBeCo Sp. z o.o., ul. 18 Stycznia 26, 87-300 Brodnica. Wybrana oferta uzyskała 100 punktów. Cena wykonania zamówienia: 96.587,25 zł

Chełmno: BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI KAŁDUS
Numer ogłoszenia: 172735 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6861540, faks 056 6861540.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI KAŁDUS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa chodnika w miejscowości Kałdus obejmująca w szczególności : 1)roboty przygotowawcze iziemne : roboty pomiarowe, ścinka poboczy, odtworzenie rowów, wykonanie koryta pod chodnik i zjazdy 2)przepusty pod zjazdami : wykonanie ław żwirowych, ułożenie rur i wykonanie ścianek czolowych 3)krawężniki i obrzeża: wykonanie ław pod krawężniki, ustawienie krawężników i obrzeży 4)nawierzchnia na chodniku ; wykonanie warstwy odcinającej z piasku, ułożenie nawierzchni z kostki 5)zjazdy : wykonanie warstwy odcinającej z piasku, wykonanie podbudowy z betonu, ułożenie nawierzchni z kostki 6)urządzenia bezpieczeństwa : ustawienie barier i poręczy ochronnych, ustawienie znaków pionowych, malowanie poziome 7)elementy odwodnienia : wykonanie ścieków liniowych, ułożenie korytek ściekowych, wykonanie ścieku z kostki 8)roboty wykończeniowe : uzupełnienie nawierzchni asfaltem lanym przy krawężnikach, plantowanie poboczy i skarp. 2. CPV - 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia (z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3.600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem postępowania. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się: a)wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotą budowlaną na conajmniej 300 m2 powierzchni, dotyczącą robót budowlanych w zakresie budowy chodnika lub placu parkingowego 2)Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: a)osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 23 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby zawodowej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem, powierzchnią i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum 1 robota), z podaniem ich wartości, powierzchni robót oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji), że roboty te zostały wykonane należycie; 2)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających wymagane uprawnienia wraz z dokumentami potwierdzającymi te uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli: 1)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Niepodleganie wykluczeniu z postępowania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania: 1)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz każdy z Wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art., 24 ust 1 i 2 ustawy; 2)Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3)wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem postępowania. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się: a)wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotą budowlaną na conajmniej 300 m2 powierzchni, dotyczącą robót budowlanych w zakresie budowy chodnika lub placu parkingowego 2)Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: a)osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 23 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby zawodowej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem, powierzchnią i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum 1 robota), z podaniem ich wartości, powierzchni robót oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji), że roboty te zostały wykonane należycie; 2)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających wymagane uprawnienia wraz z dokumentami potwierdzającymi te uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli: 1)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Niepodleganie wykluczeniu z postępowania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania: 1)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz każdy z Wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art., 24 ust 1 i 2 ustawy; 2)Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3)wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmno Ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok. 215.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Chełmno Ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok. 319.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

 

Załączniki:

Dokumantacja techniczna część opisowa

Dokumantacja techniczna część rysunkowa

Dokumenty przetargowe wersja open office

Dokumenty przetargowe wersja office

Wynik postępowania przetargowego

Załączniki

Powiadom znajomego