Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno,
woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6861540, faks 056 6861540.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.chelmno.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa
tłucznia (o granulacji 0 - 31,5 mm) oraz żużla na wskazane przez Zamawiającego
miejsce na terenie Gminy Chełmno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa tłucznia (o granulacji 0 - 31,5 mm)
oraz żużla na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Chełmno.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tłucznia oraz żużla na remonty dróg
gminnych na rok 2012 na wskazane miejsce na terenie Gminy Chełmno. Zakup i
dostawa : - żużel - 2600 ton z możliwością zmniejszenia o 300 ton. - tłuczeń -
400 ton. z możliwością zmniejszenia o 100 ton. Zamawiający nie ponosi żadnych
konsekwencji za zmniejszenie zamówienia, które jest zależne od stanu dróg po
okresie zimowym Wspólny słownik zamówień: 14.63.00.00-6 Żużel, popioły, odpady
żelaza i złom. 14.21.23.00-3 Kamień pokruszony lub rozłupany. 60.18.10.00-0
Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.63.00.00-6, 14.21.23.00-3,
60.18.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
13.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień
publicznych, tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
spełniają warunki, dotyczące: 1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek
ich posiadania; 1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia ; 1.3. Dysponowania
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia; Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje minimum dwoma
pojazdami o ładowności nie mniejszej niż 20 ton i nie większy niż 26 ton każdy
(samowyładowcze na boki samochodu oraz do tyłu) i przystosowanymi do przewozu
żużl i tłucznia. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie
oświadczenia o dysponowanych samowyładowczych środkach transportu stanowiącego
załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku polegania na potencjale technicznym innych
podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie
dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia. 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy
spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których
mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków
określonych w pkt. 1.1. - 1.4. winien spełniać co najmniej jeden z tych
Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. 2
powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. Wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu się spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych
podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca
powołujący się na potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia
zobowiązany jest do wykazania spełniania warunku poprzez wskazanie części
zamówienia, jaką powierzy podwykonawcom.
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia; Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje
minimum dwoma pojazdami o ładowności nie mniejszej niż 20 ton i nie większy niż
26 ton każdy (samowyładowcze na boki samochodu oraz do tyłu) i przystosowanymi
do przewozu żużl i tłucznia. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na
podstawie oświadczenia o dysponowanych samowyładowczych środkach transportu
stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku polegania na potencjale
technicznym innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu,
iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonywaniu zamówienia.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń
technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji
zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które
będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt
III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat,
składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego
organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego
zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie w/s przekazania części zamówienia podwykonawcą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.chelmno.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmno ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno
pok.215.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 30.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chełmno
ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok.319.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Załączniki:
Specyfikacja z załącznikami
Wynik postępowania przetargowego