przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | BUDOWA 42 PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY CHEŁMNO |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | RBG.7011.1.2012.KZ |
Zamawiający | Gmina Chełmno |
Tryb zamówienia | nieograniczony |
Wartość zamówienia | pow. 14 tyś euro |
Termin składania ofert |
Chełmno: BUDOWA 42 PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY CHEŁMNO
Numer ogłoszenia: 206842 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6861540, faks 056 6861540.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA 42 PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY CHEŁMNO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie 42 przydomowych oczyszczalni ścieków na posesjach położonych na terenie Gminy Chełmno. Wybudowanie oczyszczalni nastąpi w pięciu wariantach uzależnionych od lokalnych warunków wodno - gruntowych, topografii działki oraz od charakteru i wielkości obiektu: wariant I: oczyszczalnia z osadnikiem gnilnym i drenażem - 15 szt., wariant II: oczyszczalnia z osadnikiem gnilnym, drenażem i warstwą wspomagającą - 9 szt., wariant III: oczyszczalnia z osadnikiem gnilnym i kopcem filtracyjnym - 3 szt., wariant IV: oczyszczalnia z osadnikiem gnilnym, pompownią i kopcem filtracyjnym - 11 szt., wariant V: oczyszczalnia z osadnikiem z bioreaktorem z odprowadzeniem do gruntu - 4 szt. Oferowane urządzenia muszą spełniać stosowne normy i wymagania oraz być dopuszczone do stosowania w budownictwie. Na odpływie osadniki muszą być wyposażone w filtr doczyszczający gwarantujący zatrzymanie zawiesin. Kosz filtracyjny ma być zamontowany w osadniku w sposób umożliwiający jego łatwe wyjmowanie. Oczyszczalnie muszą muszą spełniać normy PN-EN 12566-1 i PN-EN 12566-1/A1 oraz PN-EN 12566-3+A1. Elementy oczyszczalni muszą posiadać Aprobaty Techniczne wydane przez Instytut Ochrony Środowiska. Każda z oczyszczalni ma odrębny projekt techniczny (jeden na daną posesję) na podstawie, którego należy wykonać roboty. Wykonawca w ramach zamówienia wykona obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu geodezyjnym prac i wykonaniu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje załączony przedmiar robót na bazie, którego należy opracować kosztorys ofertowy, który należy przedstawić przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia wraz z określeniem wysokości cen jednostkowych: stawki roboczogodziny, kosztów pośrednich, kosztów zakupu i zysku. 2.Wspólny Słownik Zamówień Publicznych - (CPV): 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków; 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów; 45232421-9 Roboty w zakresie oczyszczania ścieków. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających, których potwierdzona przez Zamawiającego konieczność może wystąpić w trakcie realizacji przedmiotu umowy, a których zakres nie przekroczy 50% podstawowego zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się wykonać dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone z wolnej ręki, w trybie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy zachowaniu tych samych zasad, kalkulacji cen jak w ofercie Wykonawcy, tj. przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w ofercie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8, 45.11.21.00-6, 45.23.24.21-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (Słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późń. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu termin zostanie zachowany, jeżeli bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, lecz nie wystarczającym do stwierdzenia, że wadium zostało wniesione w terminie. Wadium wnoszone w innych formach musi być złożone we wskazanym terminie w oryginale w kasie Zamawiającego - pokój nr 312 (II piętro). Treść gwarancji lub poręczenia musi zawierać zapis dotyczący zatrzymania wadium z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Brak takiego zapisu w gwarancji lub poręczeniu spowoduje odrzucenie oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: Bank Millennium Oddział Chełmno Nr 68 1160 2202 0000 0000 6087 8332 z adnotacją: Wadium - Budowa oczyszczalni ścieków. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium jeżeli zajdzie jakakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust.5 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na kwotę minimum 100.000.00 zł - brutto
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca spośród osób skierowanych do realizacji zadania będzie dysponował, co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci sanitarnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 23 kwietnia 2006r. W sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 z póź. zm.) lub inne prawem dopuszczone.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca spośród osób skierowanych do realizacji zadania będzie dysponował, co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci sanitarnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 23 kwietnia 2006r. W sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 z póź. zm.) lub inne prawem dopuszczone.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmno ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok.215.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Chełmno ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok.319.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIKI: