W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Usługi zimowego utrzymania dróg Gminy Chełmno w sezonie 2012/2013r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy RBG.7226.1.2012.JK
Zamawiający Gmina Chełmno
Tryb zamówienia nieograniczony
Wartość zamówienia pow. 14 tyś euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Działając na podstawie art. 92 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm..) zawiadamia się, że w postępowaniu na “Usługi zimowego utrzymania dróg Gminy Chełmno w sezonie 2012/2013 r.” zostały wybrane niżej wymienione oferty: Zadanie nr 1 - Oferta oznaczona nr 2 złożona przez: Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna “Przyjaźń” w Dorposzu Chełmińskim 86-200 Chełmno Wybrana oferta uzyskała 100 punktów.Cena wybranej oferty : 41.806,80 zł (brutto) (suma poszczególnych elementów usługi) Zadanie nr 2 - Oferta oznaczona nr 1 złożona przez:Spółdzielnia Kółek Rolniczych ul. Płk. Jastrzębskiego 8 86-200 Chełmno Wybrana oferta uzyskała 100 punktów.Cena wybranej oferty : 32.952,00 zł (brutto) (suma poszczególnych elementów usługi)

Chełmno: Usługi zimowego utrzymania dróg Gminy Chełmno w sezonie 2012/2013r.
Numer ogłoszenia: 393310 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6861540, faks 056 6861540.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zimowego utrzymania dróg Gminy Chełmno w sezonie 2012/2013r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Usługi zimowego utrzymania dróg Gminy Chełmno w sezonie 2012/2013r. polegające na: Usługi odśnieżania-kod CPV 90.62.00.00-9 Usługi usuwania oblodzeń-kod CPV 90.63.00.00-2 Zamówienie obejmuje następujące zadania: Zadanie I-usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg na terenie następujących miejscowości gminy Chełmno-Rejon I: Nowe Dobra, Kolno, Górne Wymiary, Ostrów Świecki, Dolne Wymiary, Podwiesk, Łęg, Dorposz Chełmiński, Wielkie Łunawy, Małe Łunawy, Nowawieś Chełmińska, Klamry polegające na: Usługi odśnieżania-kod CPV 90.62.00.00-9 Usługi usuwania oblodzeń-kod CPV 90.63.00.00-2 a) odśnieżanie koparko-spycharką-110 godz. b) odśnieżanie ciągnikiem lub samochodem z pługiem-100 godz c) zwalczanie gołoledzi przy pomocy ciągnika lub samochodu z rozrzutnikiem-80 godz d) mieszanie piasku z solą koparko-ładowarką lub ładowaczem-12 godz e) załadunek piasku z solą koparko-ładowarką lub ładowaczem-30 godz Zadanie II-usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg na terenie następujących miejscowości gminy Chełmno-Rejon II: Osnowo, Kałdus, Starogród, Starogród Dolny, Bieńkówka, Borówno, Różnowo polegające na Usługi odśnieżania-kod CPV 90.62.00.00-9 Usługi usuwania oblodzeń-kod CPV 90.63.00.00-2 a) odśnieżanie koparko-spycharką-110 godz. b) odśnieżanie ciągnikiem lub samochodem z pługiem-60 godz. c) zwalczanie gołoledzi przy pomocy ciągnika lub samochodu z rozrzutnikiem-60 godz. d) mieszanie piasku z solą koparko-ładowarką lub ładowaczem-10 godz. e) załadunek piasku z solą koparko-ładowarką lub ładowaczem-20 godz. Zamawiający nie ponosi żadnych konsekwencji za zmniejszenie zamówienia, które jest zależne od warunków atmosferycznych występujących w okresie zimowym. Jeżeli Wykonawca przystąpi do I i II zadania, to musi posiadać potencjał techniczny oraz zaplecze osobowe na każde zadanie osobno. Zamawiający zakupi materiał do zwalczania śliskości i gołoledzi, który będzie składowany w miejscach wyznaczonych przez Wykonawcę, który na czas wykonania usługi likwidacji gołoledzi winien zabezpieczyć miejsce do składowania mieszanki solno-piaskowej i odpowiada za prawidłowe jej składowanie. Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia wykonania usługi zimowego utrzymania dróg gminnych w ciągu 1 godz. od telefonicznego zawiadomienia go przez wyznaczoną osobę o konieczności odśnieżania drogi w danym rejonie. W przypadku, gdy jeden wykonawca będzie obsługiwał więcej niż jeden rejon to wymóg max 1 godziny zwłoki w rozpoczęciu odśnieżania dotyczy każdego rejonu (jednoczesny wyjazd do wszystkich rejonów objętych umową). Akcja w zależności od warunków atmosferycznych prowadzona będzie na wezwanie we wszystkie dni tygodnia, w tym w wolne soboty, niedziele i święta. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zlecone prace terminowo i dokładnie, zachowując kolejność odśnieżania wskazaną przez Zamawiającego. 3. Zakres usług jest ściśle uzależniony od warunków atmosferycznych. 4. Sprzęt odśnieżający ma być wyposażony w środki łączności (np. telefon komórkowy). 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu celem uzyskania wszelkich danych dotyczących stanu technicznego i szerokości dróg, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania umowy na wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w Gminie Chełmno. 6. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie lub w związku z wykonaniem niniejszej umowy. 7. Wykonawca będzie składał miesięczne sprawozdania z wykonanych prac. Sprawozdanie powinno uwzględniać liczbę godzin świadczenia usług z zakresu zimowego utrzymania w każdym dniu tygodnia i rodzaj użytego sprzętu. 8. Podstawą wystawienia faktury jest codzienne potwierdzenie wykonania usług z zakresu zimowego utrzymania przez sołtysa lub osobę wyznaczoną przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających, których potwierdzona przez Zamawiającego konieczność może wystąpić w trakcie realizacji przedmiotu umowy, a których zakres nie przekroczy 50% podstawowego zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się wykonać dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone z wolnej ręki, w trybie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy zachowaniu tych samych zasad, kalkulacji cen jak w ofercie Wykonawcy, tj. przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w ofercie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz co najmniej 2 wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - (załącznik nr 4 do SIWZ),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) dysponują dla każdego zadania odpowiednim potencjałem technicznym czyli: - koparko - spycharką - 1 szt. - ciągnikiem lub samochodem z pługiem - 1 szt. - ciągnikiem lub samochodem z rozrzutnikiem - 1 szt. - koparko - ładowarką lub ładowaczem- 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) osoby posiadające uprawnienia do wykonania ww. zamówienia: - osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, powinny posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszczalne są nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Strony dopuszczają wprowadzenie do treści niniejszej umowy istotnych zmian jej postanowień w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 3. Zmiany o których mowa w ust. 2 mogą dotyczyć: a) terminu wykonania przedmiotu zamówienia, którego przedłużenie powodowane jest przyczynami niezależnymi od stron, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; c) zakresu usług, organizacji usług, z przyczyn niezależnych od stron; d) zmian, do których strony upoważnione są na podstawie ustawy lub niniejszej umowy; 4. Zmiany w umowie mogą zostać dokonane wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmno ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok.215.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chełmno ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok.319.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


ZAŁĄCZNIKI:

Dokumentacja przetargowa

Wynik postępowania przetargowego

Załączniki

Powiadom znajomego