przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Zakup i dostawa tłucznia (o granulacji 0 - 31,5 mm), gruzu betonowego( o granulacji 0-65 mm) oraz żużla na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Chełmno. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | RBG.7234.1.2013.JK |
Zamawiający | Gmina Chełmno |
Tryb zamówienia | nieograniczony |
Wartość zamówienia | pow. 14 tyś euro |
Termin składania ofert |
Chełmno: Zakup i dostawa tłucznia (o granulacji 0 - 31,5 mm), gruzu betonowego( o granulacji 0-65 mm) oraz żużla na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Chełmno.
Numer ogłoszenia: 68726 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmno, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6861540, faks 056 6861540.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa tłucznia (o granulacji 0 - 31,5 mm), gruzu betonowego( o granulacji 0-65 mm) oraz żużla na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Chełmno..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa tłucznia (o granulacji 0 - 31,5 mm), gruzu betonowego( o granulacji 0-65 mm) oraz żużla na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Chełmno. Zakup i dostawa : - żużel - 2500 ton z możliwością zmniejszenia o 200 ton. - tłuczeń - 400 ton. z możliwością zmniejszenia o 50 ton. - gruz betonowy - 400 ton z możliwością zmniejszenia o 50 ton Zamawiający nie ponosi żadnych konsekwencji za zmniejszenie zamówienia, które jest zależne od stanu dróg po okresie zimowym Wspólny słownik zamówień: 14.63.00.00-6 Żużel, popioły, odpady żelaza i złom. 14.21.23.00-3 Kamień pokruszony lub rozłupany. 14.21.20.00-0 Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony 60.18.10.00-0 Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.63.00.00-6, 14.21.23.00-3, 14.21.20.00-0, 60.18.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
- Informacja na temat wadium: -.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- -
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- -
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje minimum dwoma pojazdami o ładowności nie mniejszej niż 20 ton i nie większej niż 30 ton każdy (samowyładowcze na boki samochodu oraz do tyłu) i przystosowanymi do przewozu żużla, tłucznia i gruzu Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia o dysponowanych samowyładowczych środkach transportu stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku polegania na potencjale technicznym innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacjizamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- -
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- -
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty 2. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy 3. Oświadczenie o posiadanych samowyładowczych środków transportu 4. Oświadczenie w/s przekazania części zamówienia podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmno ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok.215.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chełmno ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok.319.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIKI: