przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, Ubezpieczenia komunikacyjne |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | PLF.271.1.13.KS |
Zamawiający | Gmina Chełmno |
Tryb zamówienia | nieograniczony |
Wartość zamówienia | pow. 14 tyś euro |
Termin składania ofert |
Chełmno: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenie szyb od stłuczenia,
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
Ubezpieczenia komunikacyjne.
Numer ogłoszenia: 262332 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6861540, faks 056 6861540.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, Ubezpieczenia komunikacyjne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczeń komunikacyjnych, w następujących jednostkach organizacyjnych: 1.Urząd Gminy w Chełmnie, 86-200 Chełmno ul. Dworcowa 1 2.Publiczne Gimnazjum w Podwiesku, 86-200 Chełmno 3.Zespół Szkół w Starogrodzie, 86-200 Chełmno 4.Szkoła Podstawowa w Małych Łunawach, 86-200 Chełmno 5.Szkoła Podstawowa w Kolnie, 86-200 Chełmno 6.Gminna Biblioteka Publiczna w Starogrodzie , filie w Kolnie, Małych Łunawach i Podwiesku 7.Jednostki OSP w Bieńkówce, Nowejwsi Chełmińskiej, Podwiesku, Starogrodzie Sołectwa Gminy Chełmno - 18 sołectw. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 - Program Ubezpieczenia UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego - Maximus Broker Sp. z o.o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego. 2.Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (jednostki Zamawiającego) nie byli zobowiązani do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 Ustawy o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r., Nr 11, poz. 66 z późn. zm.). 3.Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia oraz dołączyć OWU do oferty złożonej Zamawiającemu..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w przypadku: nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia lub nabycia składników majątkowych (w tym pojazdów) w okresie trwania umowy, przedłużenia ochrony ubezpieczeniowej o kolejne 3 miesiące oraz wznowienia polis komunikacyjnych na okres kolejnych 12 miesięcy dla pojazdów Zamawiającego, których ubezpieczenie rozpoczyna się w dodatkowym 3-miesięcznym okresie ubezpieczenia - w przypadku nie wyłonienia wykonawcy w procedurze przetargowej na kolejny okres ubezpieczenia, w innych przypadkach niewymienionych powyżej, jeżeli zamówienie uzupełniające dotyczy ryzyk ubezpieczeniowych wymienionych w zamówieniu podstawowym. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy dzień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sytuacja ekonomicznej i finansowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Lista pomiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy albo informację, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, zgodnie z załączonym wzorem - oświadczenie wykonawcy nr 3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmno
ul.Dworcowa 1
86-200 Chełmno
pok.312.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chełmno ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok.319.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIKI:
Chełmno dnia 17.07.2013 r.
Uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Dotyczy : przetargu nieograniczonego na Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Ubezpieczenie szyb od stłuczenia Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków Ubezpieczenia komunikacyjne, Numer ogłoszenia: 262332 – 2013
Stosownie do art. 38 ust 2 w związku z ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późniejszymi zmianami), zwanej dalej Pzp, Gmina Chełmno z siedzibą w Chełmnie, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko – pomorskie, udziela wyjaśnień na zadane pytania.
Treść pytań oraz treść udzielonych wyjaśnień brzmi następująco:
Pytanie 1;
Czy ubezpieczone lokalizacje znajdują się na terenach bezpośrednio zagrożonych powodzią.
Odpowiedź 1:
Lokalizacje Zamawiającego nie znajdują się na terenach bezpośrednio zagrożonych powodzią.
Pytanie 2;
Czy ubezpieczone lokalizacje zostały zalane w wyniku powodzi w ciągu ostatnich 20 lat (w szczególności w roku 1997 oraz 2010).
Odpowiedź 2:
W ciągu ostatnich 20 lat nie wystąpiły powodzie na terenach, na których zlokalizowane jest mienie Zamawiającego.
Pytanie 3;
W przypadku pozytywnej odpowiedzi na pytanie nr 1 prosimy o informację czy Zamawiający wyraża zgodę na wyłączenie ryzyka powodzi z zakresu przedmiotowego ubezpieczenia.
Odpowiedź 3:
Nie dotyczy
Pytanie 4;
W przypadku odpowiedzi pozytywnej na pytanie nr 1 prosimy o informację czy Zamawiający wyraża zgodę na skrócenie okresu ubezpieczenia do 12 miesięcy.
Odpowiedź 4:
Nie dotyczy
Pytanie 5;
Czy Zamawiający potwierdza, że w przypadku powstania nowych jednostek lub przekształcenia się już istniejących nie ulegnie zmianie profil działalności Ubezpieczonych
Odpowiedź 5:
Zamawiający na dzień dzisiejszy nie przewiduje powstania nowych jednostek lub przekształcenia istniejących o zmienionym profilu działalności, jednak nie jest w stanie definitywnie wykluczyć zmiany profilu z przeciągu trzech najbliższych lat.
Pytanie 6;
Czy Zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie z klauzuli automatycznego pokrycia w sprzęcie elektronicznym oraz klauzuli automatycznego pokrycia w środkach trwałych i wyposażeniu treści: „za wzrost majątku do 10% sumy ubezpieczenia z początku okresu ubezpieczenia nie zostanie pobrana dodatkowa składka” oraz „jeżeli majątek wzrośnie powyżej 10% progu, z zastrzeżeniem, że Ubezpieczyciel ma prawo do pobrania dodatkowej składki tylko za tę część majątku, która przekroczyła 10% sumy ubezpieczenia z początku okresu ubezpieczenia”
Odpowiedź 6:
Zamawiający nie wyraża zgody na wykreślenie z klauzuli automatycznego pokrycia w sprzęcie elektronicznym oraz klauzuli automatycznego pokrycia w środkach trwałych i wyposażeniu treści: „za wzrost majątku do 10% sumy ubezpieczenia z początku okresu ubezpieczenia nie zostanie pobrana dodatkowa składka” oraz „jeżeli majątek wzrośnie powyżej 10% progu, z zastrzeżeniem, że Ubezpieczyciel ma prawo do pobrania dodatkowej składki tylko za tę część majątku, która przekroczyła 10% sumy ubezpieczenia z początku okresu ubezpieczenia”
Pytanie 7;
Czy Zamawiający wyraża zgodę na wprowadzenie następującego zapisu do klauzuli likwidacyjnej środków trwałych „z zakresu niniejszej klauzuli wyłączone są budynki/budowle/lokale starsze niż 50 lat”.
Odpowiedź 7:
Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie następującego zapisu do klauzuli likwidacyjnej środków trwałych „z zakresu niniejszej klauzuli wyłączone są budynki/budowle/lokale starsze niż 50 lat”.
Pytanie 8;
Prosimy o informację na temat remontów przeprowadzonych w budynkach starszych niż 50 lat wraz z określeniem daty przeprowadzenia remontów oraz ich zakresów.
Odpowiedź 8:
Ośrodek Zdrowia w Dolnych Wymiarach – remont pomieszczeń, wymiana posadzek, instalacji 2008 rok wartość wykonanych prac 37 518 zł,
Budynek mieszkalny Podwiesk – wymiana dachu 2010 rok wartość prac 19 886 zł,
Remont dachu w budynku mieszkalnych w Nowych Dobrach nr 14 – 2012 rok wartość prac 5500 zł.
Ponadto bieżące prace remontowe wykonywane są corocznie w celu utrzymania prawidłowego stanu technicznego budynków.
Pytanie 9;
Czy Zamawiający wyraża zgodę na wprowadzenie następującego zapisu do klauzuli ochrony mienia nie przygotowanego do pracy „niniejsza klauzula ma zastosowanie pod warunkiem, że okres w którym sprzęt nie był eksploatowany nie przekroczył 90 dni.
Odpowiedź 9:
Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie następującego zapisu do klauzuli ochrony mienia nie przygotowanego do pracy „niniejsza klauzula ma zastosowanie pod warunkiem, że okres w którym sprzęt nie był eksploatowany nie przekroczył 90 dni.
Pytanie 10;
Czy Zamawiający wyraża zgodę na wyłączenie z klauzuli warunków i taryf ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.
Odpowiedź 10:
Zamawiający nie wyraża zgody na wyłączenie z klauzuli warunków i taryf ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej
Pytanie 11;
Czy Zamawiający wyraża zgodę na przeniesienie klauzuli zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz przeciwkradzieżowych do zakresu klauzul fakultatywnych
Odpowiedź 11:
Zamawiający nie wyraża zgody na przeniesienie klauzuli zabezpieczeń przeciwpożarowych do klauzul fakultatywnych
Pytanie 12;
Czy Zamawiający wyraża zgodę na wprowadzenie następującej treści do klauzuli czystych strat finansowych:
„Wykonawca nie odpowiada również za szkody:
a) związane z działalnością:
- polegającą na wszelkiego rodzaju doradztwie, planowaniu, pracach budowlanych lub montażowych, kontroli, wycenie, kosztorysowaniu
- bankową lub ubezpieczeniową
- leasingową
- dotyczącą przetwarzania danych, instalacji oraz błędnym funkcjonowaniem oprogramowania
- księgową lub finansową
- reklamową
- pośredników turystycznych i organizatorów turystyki
b) związane z dokonywaniem wszelkiego rodzaju płatności
c) wynikające z niedotrzymania terminów
d) powstałe w wyniku utraty dokumentów, pieniędzy papierów wartościowych
e) związane z odpowiedzialnością z tytułu sprawowania funkcji członka władz spółki kapitałowej
f) związane ze stosunkiem pracy”
Odpowiedź 12:
Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie powyższej klauzuli czystych strat finansowych
Pytanie 13;
Czy Zamawiający potwierdza, że z zakresu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wyłączone są imprezy motorowe, motorowodne, lotnicze oraz ekstremalne.
Odpowiedź 13:
Zamawiający potwierdza, iż z zakresu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wyłączone są imprezy motorowe, motorowodne, lotnicze oraz ekstremalne.
Pytanie 14;
Czy Zamawiający posiada/administruje/zarządza wysypiskiem śmieci i/lub zakładem utylizacji odpadów. Jeżeli tak prosimy o wyłączenie przedmiotowej działalności z ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie OC z tytułu szkód w środowisku.
Odpowiedź 14:
Zamawiający nie posiada/administruje/zarządza wysypiskiem śmieci oraz zakładem utylizacji odpadów
Pytanie 15;
Czy Zamawiający potwierdza, że z zakresu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wyłączone są szkody związane z działalnością jednostek typu: zakłady opieki medycznej, szpitale itp.
Odpowiedź 15:
Zamawiający potwierdza, iż z zakresu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wyłączone są szkody związane z działalnością jednostek typu: zakłady opieki medycznej, szpitale itp.
Pytanie 16;
Jaka jest liczba strażaków w II zakresie ubezpieczenia NNW członków Ochotniczej Straży Pożarnej
Odpowiedź 16:
Liczba strażaków w II zakresie NNW członków Ochotniczej Straży Pożarnej wynosi 46 osób.
Pytanie 17;
Czy wskazane do ubezpieczenia pojazdy specjalne to pojazdy pożarnicze. Jeżeli nie to do czego są one wykorzystywane.
Odpowiedź 17:
Zamawiający potwierdza, że wskazane do ubezpieczenia pojazdy specjalne to samochody pożarnicze.
Pytanie 18;
Czy Zamawiający wyraża zgodę na wprowadzenie limitu odpowiedzialności dla szkód spowodowanych uderzeniem wózka widłowego albo innego pojazdu wykorzystywanego przez Ubezpieczonego do transportu wewnętrznego w wysokości 200.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
Odpowiedź 18:
Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie limitu odpowiedzialności dla szkód spowodowanych uderzeniem wózka widłowego albo innego pojazdu wykorzystywanego przez Ubezpieczonego do transportu wewnętrznego w wysokości 200.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
Pytanie 19;
Ile % lub kilometrów dróg Zamawiający wyremontował w ubiegłym roku.
Odpowiedź 19:
Zamawiający informuje, że w 2012 roku zmodernizowano drogi na długości 2km, ponadto na wszystkich drogach gminnych przeprowadzono bieżące prace remontowe – łatanie dziur, równanie dróg, koszenie poboczy.
Pytanie 20;
Czy Zamawiający potwierdza, że w żadnej z ubezpieczanych lokalizacji nie przechowuje materiałów łatwopalnych lub wybuchowych. W przypadku odpowiedzi negatywnej prosimy o wskazanie lokalizacji, w których takie mienie się znajduje wraz z określeniem jego rodzaju, ilości oraz dodatkowych zabezpieczeń jakie zastosowano w celi zminimalizowania ryzyka powstania szkody
Odpowiedź 20:
Zamawiający informuje, że we wszystkich jednostkach edukacyjnych (Starogród, Małe Łunawy, Kolno i Podwiesk) przechowywany jest olej opałowy.
Pytanie 21;
Czy do Ubezpieczenia wskazane zostały budynki lub/i budowle zakwalifikowane do rozbiórki lub będące w złym stanie technicznym. Jeżeli tak prosimy o wyłączenie przedmiotowego mienia z zakresu ubezpieczenia.
Odpowiedź 21:
Zamawiający informuje, iż do ubezpieczenia nie zostały włączone budynki/budowle zakwalifikowane do rozbiórki lub będące w złym stanie technicznym.
Pytanie 22;
W przypadku braku możliwości zastosowania wyłączenia zaproponowanego w pytaniu numer 21 prosimy o wskazanie tego rodzaju mienia.
Odpowiedź 22:
Nie dotyczy
Pytanie 23;
Uprzejmie prosimy o wprowadzenie zapisu w klauzuli 72 h, że dla OC z tytułu zarządzania i administrowania drogami jest to 48 h
Odpowiedź 23:
Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie zapisu w klauzuli 72 h, że dla OC z tytułu zarządzania i administrowania drogami jest to 48 h
Pytanie 24;
Czy Zamawiający potwierdza, że pokazy sztucznych ogni (ubezpieczane w ramach OC organizatora imprez) wykonywane będą przez profesjonalne podmioty zajmujące się tego typu działalnością.
Odpowiedź 24:
Zamawiający potwierdza, iż pokazy sztucznych ogni (ubezpieczane w ramach OC organizatora imprez) wykonywane będą przez profesjonalne podmioty zajmujące się tego typu działalnością.
Pytanie 25;
Czy Zamawiający potwierdza, że we wszystkich posiadanych/zarządzanych/administrowanych przez Zamawiającego budynkach na bieżąco prowadzone są 5-cio letnie przeglądy stanu technicznego budynku.
Odpowiedź 25:
Zamawiający potwierdza, iż we wszystkich posiadanych/zarządzanych/administrowanych budynkach na bieżąco prowadzone są 5-cio letnie przeglądy stanu technicznego budynków.
Pytanie 26;
W związku z ubezpieczeniem na okres 36 miesięcy uprzejmie prosimy o wskazanie szkodowości za okres 2008-2010.
Odpowiedź 26:
Zamawiający na dzień dzisiejszy nie dysponuje zaświadczeniem o przebiegu szkodowym za okres 2008-2010
Pytanie 27;
W odniesieniu do przedstawionej szkodowości uprzejmie prosimy o informację czy dotyczy ona ubezpieczenia w takim samym zakresie jak obecnie wnioskowany, w szczególności zakres ubezpieczenia oraz franszyzy redukcyjne, franszyzy integralne i udziały własne. W przypadku jakichkolwiek różnić prosimy o ich wskazanie.
Odpowiedź 27:
Zamawiający informuje, iż przedstawiona szkodowość dotyczy ubezpieczenia o bardzo zbliżonym zakresie ze zniesionymi franszyzami integralnymi, redukcyjnymi i zniesionym udziałem własnym.
Wyniki postępowania przetargowego