W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

Uchwała nr XXIII/209/21

Szczegóły
jakiego organu Rady Gminy Chełmno
z dnia
w sprawie ustalenia wysokości diety przysługującej Przewodniczącemu Rady Gminy Chełmno oraz zasad jej wypłacania
na podstawie art. 25 ust. 4i 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (T.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1372; zm.: Dz. U. z2021r. poz. 1834) i$ 3 pkt. 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 października 2021 r. w sprawie maksymalnej wysokości diet przysługujących radnemu gminy (Dz. U.z 2021r. poz. 1974)

Załączniki

Uchwała pdf, 53 kB

Powiadom znajomego