przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Trening kompetencji i umiejętności społecznych, doradctwo zawodowe, kursy zawodowe,dwa spotkania ogranizacyjne na rozpoczęcie i zakończenie realizacji projektu w ramach projektu Aktywni zawodowo współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | 0717EFS/12/11 |
Zamawiający | Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej |
Tryb zamówienia | nieograniczony |
Wartość zamówienia | pow. 14 tyś euro |
Termin składania ofert |
Chełmno: Trening kompetencji i umiejętności społecznych, doradctwo zawodowe, kursy zawodowe,dwa spotkania ogranizacyjne na rozpoczęcie i zakończenie realizacji projektu w ramach projektu Aktywni zawodowo współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 109470 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6861540, faks 56 686 15 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Trening kompetencji i umiejętności społecznych, doradctwo zawodowe, kursy zawodowe,dwa spotkania ogranizacyjne na rozpoczęcie i zakończenie realizacji projektu w ramach projektu Aktywni zawodowo współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przygotowanie: 1.Treningu kompetencji i umiejętności społecznych. 2. Doradctwa zawodowego. 3.Kursów zawodowych. 4. Dwóch spotkań ogranizacyjnych na rozpoczęcie i zakończenie realizacji projektu w ramach projektu Aktywni zawodowo współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Wspólny Słownik Zamówień klasyfikacja: CPV 80530000- 8 Usługi w zakresie szkolenia zawodowego. CPV 80570000- 0 Usługi szkolenia w zakresie rozwoju osobistego. I. Tening kompetencji i umiejętności społecznych Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla 22 beneficjentów ( podopieczni GOPS). Podział beneficjentów na dwie 11 osobowe grupy. 20 godz. dydaktycznych na jedną grupę ( 1 godz. dydaktyczna= 45 minut) Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: - trening postaw i komunikacji interpersonalnej - radzenie sobie ze stresem i negatywnymi emocjami - zasady konstruowania celów życiowych - wypracowanie planu zmiany osobistej Okres trwania zajęć: Maj- Czerwiec 2011r. Zajęcia winny odbywać się od poniedziałku do piątku ( w dni robocze) Zajęcia winny odbywać się między godziną 8:00 a 18.00. Zajęcia winny odbywać się w Chełmnie lub innej miejscowości oddalonej od Chełmna nie dalej niż 20 km. Dowiezienie przez wykonawcę uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania zajęć oraz odwiezienie z powrotem do ich miejsca zamieszkania na trasie Borówno, Starogród Kałdus, Nowe Dobra, Kolno, Łęg, Dorposz Chełmiński, Małe Łunawy, Nowawieś Chełmińska, Klamry. Wykonawca zapewnia: przerwy kawowe ( dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane minimum to: kawa i herbata bez ograniczeń; zimne napoje minimum 0,5 litr na jednego uczestnika (dwa rodzaje: sok, woda) oraz poczęstunek w postaci ciepłego dania obiadowego (przykładowy zestaw: ziemniaki/ frytki, mięso, surówki) II.Doradztwo zawodowe- grupowe Doradztwo zawodowe dla 22 beneficjentów ( podopieczni GOPS). Podział beneficjentów na dwie 11 osobowe grupy. 20 godz. dydaktycznych na jedną grupę ( 1 godz. dydaktyczna= 45 minut) Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: -charakterystyka rynku pracy -metody aktywnego poszukiwania pracy -sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej Okres trwania zajęć: Maj- Czerwiec 2011r. Zajęcia winny odbywać się od poniedziałku do piątku, Zajęcia winny odbywać się między godziną 8:00 a 18.00 ( w dni robocze). Zajęcia winny odbywać się w Chełmnie lub innej miejscowości oddalonej od Chełmna nie dalej niż 20 km. Dowiezienie przez wykonawcę uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania zajęć i odwiezienie z powrotem do ich miejsca zamieszkania na trasie Borówno, Starogród, Kałdus, Nowe Dobra, Kolno, Łęg, Dorposz Chełmiński, Małe Łunawy, Nowawieś Chełmińska, Klamry. Wykonawca zapewnia: przerwy kawowe ( dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane minimum to: kawa i herbata bez ograniczeń; zimne napoje minimum 0,5 litr na jednego uczestnika (dwa rodzaje: sok, woda) oraz poczęstunek w postaci ciepłego dania obiadowego (przykładowy zestaw: ziemniaki/ frytki, mięso, surówki) III. Kursy zawodowe: Kursy zawodowe teoretyczne i praktyczne dla 22 beneficjentów (podopieczni GOPS). a)obsługa kasy fiskalnej- 10 osób ( 30 godz. dla każdej osoby) b)spawacz - 3 osoby (180 godz. dla każdej osoby) c)obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej- 4 osoby ( 67 godz. dla każdej osoby) d)pracownik robót ogólnobudowlanych- 2 osoby (80 godz. dla każdej osoby) e)mała gastronomia- 1 osoba (100 godz.) f) podstawy komputera - 2 osoby ( 30 godz.) 1 godz. dydaktyczna= 45 minut Wykonanie badań lekarskich dla 22 beneficjentów w celu określenia zdolności do udziału w danym kursie zawodowym. Kursy zawodowe powinny rozpocząć się po zakończeniu treningu kompetencji społecznych i zajęć z doradcą zawodowym. Kursy zawodowe winny odbywać się od poniedziałku do piątku ( w dni robocze). Kursy winny odbywać się między godziną 8:00 a 18.00. Kursy winny odbywać się w Chełmnie lub innej miejscowości oddalonej od Chełmna nie dalej niż 50 km. Dowiezienie przez Wykonawcę uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania kursów oraz odwiezienie z powrotem do ich miejsca zamieszkania lub zwrot kosztów za dojazdy na trasie Borówno, Starogród, Kałdus, Nowe Dobra, Kolno, Łęg, Dorposz Chełmiński, Małe Łunawy, Nowawieś Chełmińska, Klamry. Wykonawca zapewnia: przerwy kawowe ( dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane minimum to: kawa i herbata bez ograniczeń; zimne napoje minimum 0,5 litr na jednego uczestnika (dwa rodzaje: sok, woda) oraz poczęstunek w postaci ciepłego dania obiadowego (przykładowy zestaw: ziemniaki/ frytki, mięso, surówki). I. Dwa spotkania ogranizacyjne na rozpoczęcie i zakończenie realizacji projektu. Spotkanie organizacyjne rozpoczynające realizację projektu ma na celu zapoznanie się beneficjentów z programem oraz terminami poszczególnych kursów i zajęć ( rozdanie harmonogramów ). Spotkanie orgaznizacyjne na zakończenie realizacji projektu ma na celu podsumowanie projektu, wręczenie certyfikatów, zaświadczeń oraz przedstawienie wyników ewaluacyjnych. Spotkania mają się odbyć na terenie miasta Chełmna. Wykonawca ma zapewnić catering złożony z: - ciepłego posiłku w postaci- obiadu jednodaniowego (ziemniaki lub frytki, surówka, mięso) - bufet kawowy- kawa, herbata, ciasto świeże (minimum dwa rodzaje) - zimnych napojów ( dwa rodzaje: sok i woda). Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Organizowanie i prowadzenie kursów zawodowych i w/w zajęć w pomieszczeniach do tego przeznaczonych będących przedmiotem zamówienia. 2. Organizowanie zajęć praktycznych w pracowniach (placówkach, jednostkach, zakładach) przeznaczonych do prowadzenia kursów zawodowych oraz wyposażonych w niezbędny sprzęt do odbycia zajęć praktycznych w danym zawodzie będących przedmiotem zamówienia. 3. Wykonawca zapewnia uczestnikom środki piśmienne i materiały dydaktyczne ( w tym niezbędą odzież i obuwie) niezbędne do udziału w kursach i zajęciach. 4. Wykonawca prowadzi dokumentację w postaci: list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, list potwierdzających otrzymanie posiłków, zdjęć z poszczególnych kursów i zajęć na płycie CD. 5. Wykonawca zapewnia wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego i zajęć według wzoru i na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U.Nr 31, poz. 216) 6. Wykonawca - zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U.Nr 31, poz. 216) winien prowadzić dokumentację przebiegu kształcenia na którą składają się: program nauczania, dziennik zajęć (zawierający: listę obecności, wymiar godzin zajęć, tematy zajęć, rejest wydanych zaświadczeń). 7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu orginały wszytkich dokumentów dot. przeprowadzonych kursów i zajęć. 8. Wykonawca zapewnia oznakowanie materiałów szkoleniowych, list obecności, list odbioru cateringu poprzez umieszczanie logo EFS z informacją o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 9. Wykonawca ma obowiązek informowania uczestników kusów i zajęć o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 10. Wykonawca zamieści ofertę szkolenia w bazie ofert szkoleniowych. 11. Wykonawca zapewnia, że posiada odpowiednią kadrę, sprzęt, pomoce dydaktyczne oraz pomieszczenia do odbywania kursów oraz zajęć będących przedmiotem zamówienia. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia zorganizowania i przeprowadzania kursów zawodowych, zgodnie z wymogami prawa określonymi w odrębnych przepisach i w zakresie zgodności z tymi przepisami. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. w trakcie kursów zawodowych i prowadzonych zajęć. 14. Wykonawca zabezpieczy uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez wizję lokalną pomieszczeń przeznaczonych do kursów zawodowych i zajęć przed zawarciem umowy. 16. Wszelkie uwagi Zamawiającego związane z jakością i ilością prowadzonych kursów zawodowych i zajęć, Wykonawca uwzględni, najpóźniej w następnym dniu wyznaczonym na odbycie danego kursu czy zajęć. 17. W przypadku każdorazowej absencji beneficjenta projektu Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, składając pisemną informację nie później niż drugiego dnia. 18. Wykonawca umożliwa przeprowadzenie niezapowiedzianych kontroli realizowanych kusów czy zajęć w miejscu ich odbywania przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego i Instytucję Pośredniczącą. 19. Wykonawca opracowuje i przeprowadzi badanie poziomu nabywania wiedzy wśród uczestników kursów i zajęć (osobno dot. kursów, treningu kompetencji społecznych i doradctwa zawodowego) na początku i na końcu szkolenia za pomocą ankiet pretest i posttest . Zebrane ankiety przekaże Zamawiającemu. 20. Wykonawca Wykonawca sporządzi ewaluację całego zadania (m.in. na podstawie ankiet) i raport ewaluacyjny, który przekaże Zamawiającemu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykonał należycie co najmniej 5 usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu bloku zajęć i kursów dla podopiecznych Ośrodków Pomocy Społecznej lub Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej o wartości m.in. 30.000 zł (brutto) każdej usługi. Ponadto usługi te muszą obejmować przynajmniej 4 kursy zawodowe dot. przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia na podstawie dostarczonych dokumentów.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok.315.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok.319.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu w ramach projektu Aktywni zawodowo współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki: