W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

Uchwała nr XXVIII/254/22

Szczegóły
jakiego organu Rady Gminy Chełmno
z dnia
w sprawie zmiany Uchwały Nr VI/69/19 Rady Gminy Chełmno z dnia 26 września 2019r. w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli
na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2022r. poz. 559 z późn. zm.) oraz art. 30 ust. 616a w związku zart. 9ld pkt l ustawy z 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2021 r. poz. 1762), rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 3lstycznia 2005 r. w sprawie wysokości minimalnych stawek wynagrodzenia zasadniczego nauczycieli, ogólnych warunków przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego oraz wynagradzania za pracę w dniu wolnym od pracy (Dz.U. z2014r. poz.416) po uzgodnieniu ze związkami zawodowymi zrzeszającymi nauczycieli zatrudnionymi w szkołach podstawowych, dla których Gmina Chełmno jest organem prowadzącym

Załączniki

Powiadom znajomego