W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

samodzielne stanowisko ds. utrzymania czystości i porządku w gminie w Urzędzie Gminy Chełmno

Wójt Gminy Chełmno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze samodzielne stanowisko ds. utrzymania czystości i porządku w gminie w Urzędzie Gminy Chełmno

1. Wymagania niezbędne:
O zatrudnienie może ubiegać się osoba, która: 
1) Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
2) Nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3) Cieszy się nieposzlakowaną opinią,
4) Posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonania pracy na stanowisku objętym konkursem:
a) wykształcenie min. średnie,
b) min. 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie,
c) wiedza z zakresu Programu „Czyste Powietrze”,
5) Dobra znajomość obsługi komputerów PC, systemów operacyjnych, pakietów biurowych, aplikacji poczty elektronicznej, umiejętność korzystania z internetu.
6) Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
7) Posiada obywatelstwo polskie,
8) Posiada prawo jazdy kat. B.

2. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość przepisów, zagadnień dotyczących termomodernizacji budynków,
2) Znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.  

3. Warunki pracy na stanowisku
1) Praca będzie wykonywana w Urzędzie Gminy Chełmno, ul. Dworcowa 5, 86 – 200 Chełmno.
2) Stanowisko pracy przy komputerze.
3) Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy tj. cały etat, zgodnie z rozkładem czasu pracy obowiązującym w UG Chełmno. Planowany termin zatrudnienia to 1 czerwca 2024 r.
4) Wynagrodzenie ustalone zostanie na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 1960 z póź. zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników UG Chełmno.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) utrzymanie czystości i porządku w gminie:
a) sporządzanie i aktualizacja ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków i zbiorników bezodpływowych na nieczystości ciekłe,
b) kontrolę posiadania ww. urządzeń oraz ich opróżniania,
c) wydawanie zezwoleń na wywóz i opróżnianie nieczystości ciekłych z osadników przydomowych oczyszczalni ścieków oraz zbiorników bezodpływowych,
d) kontrola sprawozdań jednostek posiadających zezwolenia na opróżnianie i wywóz nieczystości ciekłych,
e) kontrolę funkcjonowania ww. jednostek,
d) rozliczanie dofinansowania budowy przydomowych oczyszczalni ścieków.
2) ochronę przyrody:
a) przyjmowanie zgłoszeń na usuwanie drzew i krzewów od osób fizycznych oraz ich kontrola,
b) wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew lub krzewów w pozostałych przypadkach,
c) nadzór nad usuwaniem drzew z działek gminnych,
d) sporządzenie rejestru form ochrony przyrody na terenie Gminy Chełmno,
3) nadzorowanie i prowadzenie spraw z zakresu Urzędu Gminy Chełmno związanych 
z wystąpieniem niekorzystnego zjawiska atmosferycznego w rolnictwie tj. suszy, nawalnych deszczy, powodzi, wymarznięć, itp.
4) wydawanie zezwoleń na uprawę maku lub konopi.
5) gospodarkę odpadami:
a) utylizację odpadów azbestowych,
b) usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej,
c) likwidację dzikich wysypisk,
5) prowadzenie punktu konsultacyjno - informacyjnego Programu „Czyste Powietrze” w zakresie min. 10 godz/tygodniowo (25 % czasu pracy),
6) prowadzenie punktu składania wniosków o dofinansowanie projektów w ramach Programu „Czyste Powietrze”.

5. Wymagane dokumenty:
a)     życiorys (CV),
b)     list motywacyjny,
c)     dokumenty poświadczające wykształcenie
 (dyplom lub zaświadczenie o ukończonych szkołach, studiach poświadczone za zgodność z oryginałem)
d)     kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e)     kserokopię świadectw pracy szczególnie mające na uwadze potwierdzenie stażu pracy (lub umów o pracę lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie, jeśli kandydat jest w trakcie zatrudnienia),
f)      inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe w związku z wymaganiami zawartymi w punkcie 1.4,
g)     kserokopię zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
h)     referencje, opinie i inne dokumenty potwierdzające nieposzlakowaną opinię kandydata, umiejętności i predyspozycje,
i)      kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
j)      oświadczenia:
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o nie toczącym się przeciwko kandydatowi postępowaniu karnym,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

6. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w Urzędzie Gminy Chełmno do dnia 20.05.2024r. do godz. 10.00 osobiście (I piętro pok. 103), pocztą elektroniczną na adres urzad@gmina-chelmno.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego  lub pocztą na adres ul. Dworcowa 5, 86- 200 Chełmno (decyduje data wpływu do Urzędu) w zamkniętej kopercie 
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. utrzymania czystości i porządku w gminie”.
Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

7. Informacje dodatkowe.
7.1 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej (http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl/) oraz na tablicy informacyjnej przy Urzędzie Gminy Chełmno,
7.2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną niezwłocznie poinformowani telefonicznie o terminie dalszego postępowania,
7.3 W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej 
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%,
7.4 Kandydaci, którzy nie zostali zatrudnieni będą mogli dokonać odbioru swoich dokumentów aplikacyjnych osobiście za pokwitowaniem w okresie trzech miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru,
7.5 Dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego w procesie rekrutacji i zatrudnionego w UG Chełmno zostaną dołączone do akt osobowych.

Załączniki

Powiadom znajomego