W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

Sposób załatwiania-wzory wniosków

XML

Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.

Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych   Informacje o załatwianiu spraw: Urząd Gminy Chełmno ul. Dworcowa 1 86-200 Chełmno Tel. 56 686-15-40   Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę: Podmioty prowadzące działalność gospodarczą. Wnioskodawca może działać przez pełnomocnika, którym może być wyłącznie osoba fizyczna. ...

Wniosek o dopisanie do rejestru wyborców

Rejestr wyborców – wpis do rejestru wyborców Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy: Urząd Gminy Chełmno ul. Dworcowa 1 86-200 Chełmno Tel. 56 686-15-40   Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę: wyborcy stale zamieszkali na terenie Gminy Chełmno bez zameldowania na pobyt stały wyborcy nigdzie...

Wniosek o udostępnienie danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL.

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy: Zgodnie z nowelizacją ustawy o ewidencji ludności,  od dnia 1 lipca 2019 r.  właściwe w zakresie udostępnienia danych z rejestru PESEL będą wyłącznie organy gmin. Wniosek o udostępnienie danych z rejestru PESEL będzie można zatem skierować do dowolnego organu gminy na terenie...

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa numery porządkowe ustala się dla budynków mieszkalnych oraz innych budynków przeznaczonych do stałego lub czasowego przebywania ludzi, budynków wybudowanych, w trakcie budowy i prognozowanych do wybudowania. Dla budynku wybudowanego (ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków), wniosek należy złożyć bez zbędnej zwłoki. Dla budynku będącego w trakcie budowy wniosek można złożyć z chwilą rozpoczęcia budowy, dołączając kopię pozwolenia na budowę wraz z mapką z zaznaczonym budynkiem. Dla budynku prognozowanego do wybudowania na terenach objętych miejscowym planem zagospodarowania terenu, które przeznaczone są pod budownictwo, wniosek można złożyć w każdej chwili, a w przypadku braku planów wniosek można złożyć z chwilą otrzymania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z kopią tej decyzji.