W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Chełmno

 

ul. Dworcowa 5
86-200 Chełmno

 

tel.: (+48) 56 686 15 40
fax: (+48) 56 686 15 40

 

email: urzad@gmina-chelmno.pl

 

NIP URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 8751506514
REGON URZĘDU GMINY CHEŁMNO: 000531447

NIP GMINY CHEŁMNO: 8751064832
REGON GMINY CHEŁMNO:
871118490

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Klamry etap II od km 1+565 do km 2+915
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy RBG.271.1.2013.JK
Zamawiający Gmina Chełmno
Tryb zamówienia nieograniczony
Wartość zamówienia pow. 14 tyś euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Działając na podstawie art. 92 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zawiadamia się, że w postępowaniu na Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Klamry etap II od km 1+565 do km 2+915 została wybrana niżej wymieniona oferta: Oferta oznaczona nr 3 złożona przez: STRABAG Sp. z o.o., ul. Polna 121, 87 – 100 Toruń Wybrana oferta uzyskała 100 punktów. Cena wykonania przedmiotu zamówienia: 929.418,38 zł (brutto)

Chełmno: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Klamry etap II od km 1+565 do km 2+915
Numer ogłoszenia: 30118 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6861540, faks 056 6861540.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Klamry etap II od km 1+565 do km 2+915.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Klamry etap II od km 1+565 do km 2+915 Zakres robót dla przebudowy drogi : 1. Roboty przygotowawcze i ziemne 2. Roboty odwodnieniowe 3. Ustawienie oporników i krawężników 4. Podbudowa z kruszywa łamanego na jezdni 5. Podbudowa betonowa na zatoce autobusowej 6. Nawierzchnia jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, asfaltowych 7. Nawierzchnia zatoki z kostki brukowej betonowej 8. Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej 9. Pobocza umocnione kruszywem łamanym. 10. Pobocza z pospółki - formowanie i zagęszczenie poboczy 11. Zjazdy. 12. Elementy bezpieczeństwa ruchu 13. Roboty wykończeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie ofertowym nr 1, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz w projekcie budowlanym(załącznik nr 13) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót(załącznik nr11). Wspólny słownik zamówień: Kod CPV: 45233142-6 -Roboty w zakresie naprawy dróg Zakres robót na budowę kablowego oświetlenia drogowego. 1. Roboty przygotowawcze i ziemne. 2. Ułożenie kabli i montaż uziomów. 3. Montaż i stawianie słupów oświetleniowych 4. Montaż tablic bezpiecznikowych oświetleniowych, wnękowych. 5. Montaż wysięgników rurowych i opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach 6. Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia. 7. Badania i pomiary instalacji piorunochronnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie ofertowym nr 2, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz w projekcie budowlanym(załącznik nr 14) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót(załącznik nr12). Wspólny słownik zamówień: CPV : 45316100-6 - instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca na własny koszt wykona projekt czasowej organizacji ruchu na czas przebudowy tego odcinka drogi i budowy kablowego oświetlenia drogowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających, na podstawie protokołu konieczności podpisanego przez inspektora nadzoru, kierownika budowy i zatwierdzonego przez Zamawiającego których konieczność może wystąpić w trakcie realizacji przedmiotu umowy, a których zakres nie przekroczy 50% podstawowego zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się wykonać dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone z wolnej ręki, w trybie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy zachowaniu tych samych zasad, kalkulacji cen jak w ofercie Wykonawcy, tj. przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w ofercie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.31.61.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 20.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późń. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu termin zostanie zachowany, jeżeli bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, lecz nie wystarczającym do stwierdzenia, że wadium zostało wniesione w terminie. Wadium wnoszone w innych formach musi być złożone we wskazanym terminie w oryginale w kasie Zamawiającego - pokój nr 312 (II piętro). Treść gwarancji lub poręczenia musi zawierać zapis dotyczący zatrzymania wadium z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Brak takiego zapisu w gwarancji lub poręczeniu spowoduje odrzucenie oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: Bank Millennium Oddział Chełmno Nr 68 1160 2202 0000 0000 6087 8332 z adnotacją: Wadium w postępowaniu na Przebudowa drogi gminnej Klamry etap II 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium jeżeli zajdzie jakakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust.5 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę, polegającą na : 1) budowie, przebudowie lub remoncie dróg o rodzaju i wartości nie mniejszej niż kwota 600.000.00 zł - brutto 2) budowie kablowego oświetlenia drogowego, o rodzaju i wartości nie mniejszej niż kwota 40.000,00 zł - brutto. W/w warunek może być spełniony łącznie lub oddzielnie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca spośród osób skierowanych do realizacji zadania dysponował będzie, co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy lub robót w specjalności drogowej i kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 z póź. zm.) lub inne prawem dopuszczone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmno ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok.215.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Chełmno ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok.319.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

===============================================================

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 30118 - 2013 data 22.01.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Chełmno, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6861540, fax. 056 6861540.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.1.
  • W ogłoszeniu jest: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  • W ogłoszeniu powinno być: -.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.3.
  • W ogłoszeniu jest: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca spośród osób skierowanych do realizacji zadania dysponował będzie, co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy lub robót w specjalności drogowej i kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 z póź. zm.) lub inne prawem dopuszczone..
  • W ogłoszeniu powinno być: -.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.4.
  • W ogłoszeniu jest: -.
  • W ogłoszeniu powinno być: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca spośród osób skierowanych do realizacji zadania dysponował będzie, co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy lub robót w specjalności drogowej i kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 z póź. zm.) lub inne prawem dopuszczone..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.
  • W ogłoszeniu jest: nie.
  • W ogłoszeniu powinno być: Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian umowy na warunkach określonych poniżej: 1. Jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych. 2. Jeżeli zmiana będzie dotyczyć wartości wynagrodzenia dla Wykonawcy przedmiotu zamówienia ustalonego na podstawie kosztorysu powykonawczego. 3. Jeżeli dotyczyć będzie zmian adresu, nazwy Wykonawcy, nr konta, nazwy banku itp..

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.6.
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: -Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), -Oświadczenie w/s przekazania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 7 do SIWZ), -Kosztorysy ofertowe sporządzone na bazie dokumentacji budowlanej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót . -Harmonogram rzeczowo-finansowy - określający daty rozpoczęcia i zakończenia wykonywanych robót poszczególnych etapów przedmiotu umowy, wraz z ich kosztami..


 

ZAŁĄCZNIKI:

Specyfikacja z załącznikami

Dokumentacja Oświetleniowa cz.I

Dokumentacja Oświetleniowa cz.II

Dokumentacja drogowa cz.I

Dokumentacja drogowa cz.II

Odpowiedź na zapytania

Poprawiony kosztorys ofertowy

Wyniki postępowania przetargowego


 

ZE WZGLĘDU NA ROZMIAR PLIK Dokumentacja Oświetleniowa ZOSTAŁ SPAKOWANY PROGRAMEM 7z I PODZIELONY NA DWIE CZĘŚCI- Dokumentacja Oświetleniowa cz.I i Dokumentacja Oświetleniowa cz.II. ABY JE OTWORZYĆ NALEŻY POBRAĆ OBA PLIKI I ZAPISAĆ PRZYKŁADOWO NA PULPICIE, KOLEJNYM KROKIEM JEST ROZPAKOWANIE TYLKO CZĘŚCI I, CZĘŚĆ II ROZPAKUJE SIĘ AUTOMATYCZNIE. TO SAMO DOTYCZY PLIKÓW Dokumentacja drogowa cz.I oraz Dokumentacja drogowa cz.II.

Załączniki

Powiadom znajomego